Anunțul zilei pentru toți clienții Kaufland. Ce se întâmplă în magazine
Kaufland România a anunțat că este primul retailer cu o infrastructura de automate de reciclare la nivel național. Compania se bucură de un succes răsunător cu strategia sa de reciclare.
Conform reprezentanților gigantului retailer, tot mai mulți se implică activ pentru a proteja mediul înconjurător.
Se pare că oamenii au început să conștientizeze faptul că, dacă nu ne schimbăm radical obiceiurile de consum și nu ne implicăm în reciclare, efectele schimbărilor climatice pot fi devastatoare atât pentru noi, cât mai ales pentru generațiile viitoare.
Conform unui anunț oficial din partea retailer-ului, din ianuarie si pana in prezent peste 1 milion de clienți au folosit automatele puse la dispoziție de Kaufland România, reciclând peste 5.700.000 de ambalaje.
Impactul asupra mediului este unul uriaș și îmbucurător, ne arată că a început să ne pese mai mult de mediul înconjurător.
Ce se întâmplă în magazinele Kaufland
Pentru a susține comportamentul responsabil față de mediu, Kaufland România a creat prima rețea națională de automate de colectare selectivă a ambalajelor, care este de acum disponibilă în toate orașele din țară în care compania este prezentă. Clienții care folosesc automatele și reciclează sunt recompensați pe loc cu discount-uri la cumpărături.
Sub sloganul ,,Reciclezi și Salvezi”, Kaufland dă startul unei campanii ample de încurajare a reciclării, mărind discount-urile oferite la anumite produse aflate la promoție. Obiectivul Kaufland este de a fi cea mai accesibilă și comodă destinație pentru reciclare, dar și de a arăta oamenilor că la Kaufland fiecare gest sustenabil vine cu o recompensă.
Clienții care depun ambalaje pentru reciclare sunt răsplătiți cu un cupon de reducere, ce poate fi folosit în magazin la cumpărături. Mecanismul se desfășoară simplu: clientul care aduce 5 recipiente (PET-uri cu volum de până la 3 litri, sticle sau doze de aluminiu cu volum de până la 1 litru) la automatele din parcările magazinelor Kaufland din întreaga țară primește un voucher cu 10% extra reducere față de prețul promo comunicat în ofertă, pentru un articol din revista.
Articolul este semnalizat cu bănuțul ,,Reciclezi și Salvezi”. Spre exemplu, începând de azi, clienții care reciclează pot cumpăra cu o reducere de 21%, produsele Pepsi / 7UP / Mirinda/ Montain Dew 6 doze la 0.33 l, cu prețul promoțional de 10.65 lei, redus de la 13.49 lei.
„Numărul de români care aleg să recicleze este în continuă creștere. Acest lucru ne confirmă faptul că am reușit să construim un adevărat ecosistem al sustenabilității. Credem că sinergia dintre noi și clienții care ne trec pragul pune în mișcare toată această infrastructură și că împreună reușim să protejăm mediul și să consumăm responsabil. De aceea ne-am dorit ca fiecare comunitate din care facem parte să se bucure de automate de reciclare ușor de folosit și accesibile, indiferent de regiunea din care provin”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.