Anunțul momentului de la Lidl: toți clienții trebuie să știe asta acum
Lidl are planuri mari pentru 2021 și toți clienții trebuie să știe asta acum.
Lidl are planuri mari de extindere anul acesta. Nemții vor să depășească pragul de 300 de magazine pe tot teritoriul României, mai ales că previziunile sunt bune. Anul trecut a deschis nu mai puțin de 33 de magazine și se pare că totul a mers bine.
Așa că strategia e continuată.
Anunțul momentului de la Lidl
Extinderea înseamnă și noi locuri de muncă create. Pentru 2021, Lidl și-a bugetat aproximativ 20 de magazine în toată țara și va depăși pragul de 300 de unități. În locuri de muncă înseamnă aproximativ 400 de persoane angajate în magazinele retailerului.
La început de 2021, Lidl are o rețea națională de 289 de magazine, după un tur de forțe în plină pandemie în urma căruia au inaugurat 33 de unități noi și vor să continue într-un ritm asemănător. Prima inaugurare e deja stabilită pentru 28 ianuarie, la Băicoi.
„În ultimii ani, ne-am propus constant să deschidem peste 15 magazine noi anual, iar pentru 2021 ne-am propus aproximativ 20 de magazine în toată țara. Am început anul cu o rețea națională de 289 de magazine și avem în plan să depășim pragul de 300 de unități pe plan local în 2021”, au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii companiei.
Umăr la umăr cu Penny
Aceștia nu au oferit însă detalii despre orașele unde se vor extinde anul acesta și nici despre relocări sau investițiile necesare. Anul trecut, compania a relocat 5 magazine. Unitățile Lidl sunt standardizate, au în jur de 1.300 de mp fiecare, 90-150 de locuri de parcare și presupun angajarea unui număr de aproximativ 20 de salariați.
În plus, noile supermarketuri dispun în parcări de stație de încărcare pentru automobilele electrice. Totodată, Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și pentru îmbunătățirea experienței de cumpărături. Magazinele au sistem de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație.
Principalul competitor al Lidl, lanțul Penny operat de Rewe, a finalizat 2020 cu 276 de magazine și are același target pentru 2021, potrivit Ziarului Financiar – atingerea pragului de 300 de supermarketuri. Retailerul a inaugurat deja două noi unități, anul acesta, în București și în Reghin, județul Mureș. Astfel, rețeaua Penny ajunge la un număr total de 278 de magazine.