Anunț de ultimă oră pentru toți românii care au Netflix: gigantul streamer face mutarea anului pe piață
Gigantul streamer Netflix a anunțat, de curând, achiziția companiei care gestionează drepturile de autor ale scriitorului de literatură pentru copii, Roald Dahl.
Netflix a achiziționat lucrările lui Roald Dahl , prestigiosul autor iubit de copiii din întreaga lume, inclusiv BFG, Fantastic Mr Fox și Witches, în cea mai mare ofertă de conținut a companiei de streaming până în prezent.
Până în acest moment, reprezentanții Netflix nu au oferit nicio sumă oficială la care s-ar ridica achiziția.
În noiembrie 2018, Netflix a anunțat că va transforma marile succese ale lui Roald Dahl în serii animate în cadrul acestei cooperări.
Netflix se înarmează pentru „război”
Noua achiziție încheiată de de Netflix, care are deja un acord cu Roald Dahl Story Company (RDSC) pentru a licenția 16 titluri, îl va ajuta pe gigantul streamer să își construiască arsenalul de conținut în războaiele pe care le duce împotriva rivalilor, inclusiv Disney +, Amazon Prime Video și HBO Max.
Bugetul total al producției Netflix în cadrul acordului de licențiere existent se ridică la suma de 1 miliard de dolari.
Netflix vrea să îmbunătățească experiența utilizatorilor săi cu platforma de streaming, prin „crearea unui univers unic în filme de animație și de acțiune live și TV, editare, jocuri, experiențe captivante, produse de consum pentru teatru live și multe altele”.
Domeniul Roald Dahl oferă o oportunitate globală imensă pentru Netflix, cărțile sale fiind traduse în 63 de limbi și vândute peste 300 de exemplare.
Nepotul lui Dahl, Luke Kelly, directorul general al RDSC, a spus într-un mesaj către personalul angajat: „Misiunea noastră la Roald Dahl Story Company este de a împărtăși mesajele poveștii de speranță și despre puterea și șansele tinerilor.
Credem că a face parte dintr-o companie mai mare ne va oferi sprijin suplimentar pentru a continua în acea misiune. Netflix a fost de acord să achiziționeze RDSC într-o tranzacție care se va baza pe succesul pe care l-am obținut în ultimii ani. ”
Kelly a spus că una dintre cărțile lui Dahl a fost vândută la fiecare 2,6 secunde, iar compania avea planuri pentru 19 emisiuni TV, filme, spectacole și experiențe live.