Adio Facebook și Instagram. O altă platformă vine tare din spate și va cuceri social media

Adio Facebook și Instagram. O altă platformă vine tare din spate și va cuceri social media

Se pare că era Facebook și Instagram e pe cale să apună. Nu o spunem noi, ci presa internațională care scrie despre nouă revoluție social-media. Se numește YUBO, este un start-up francez și are un viitor foarte promițător.

Vei fi surprins: Yubo este cea mai mare aplicație de socializare de care nu ai auzit niciodată

De ce? Pentru că nu ești adolescent.

Dedicată în special tinerilor sub 25 de ani, compania a reușit să atragă 40 de milioane de utilizatori. O parte dintre utilizatori petrec zilnic timp pe streaming live, întâlnesc oameni noi și cheltuiesc bani pentru diverse funcții ale aplicației.

Yubo nu are reclame

Aici nu există reclame. În schimb, utilizatorii pot plăti diverse sume de bani pentru a debloca articole sau pentru a se abona la aplicație.

Din motive evidente: vânzarea datelor personale ale copiilor către agenții de publicitate ar înspăimânta oamenii.

Yubo intenționează să câștige bani în modul Fortnite: prin vânzarea de suplimente care îmbunătățesc experiența utilizatorului pentru utilizatorii deosebit de activi.

Ce este mai exact Yubo?

Este o aplicație de socializare care dorește să inverseze tendința actuală a rețelelor sociale. Concret, nu poți urmări alți utilizatori, nu îți poate plăcea conținutul.

Sfidează strategiile bazate pe algoritmi și implicare ale Facebook, Twitter etc.

Utilizatorii se alătura camerelor de streaming live unde pot conversa prin chat video, juca jocuri împreună, pot viziona YouTube într-un spațiu virtual comun etc.

Când deschizi aplicația, vei obține o listă de camere la care te poți alătura. Utilizatorii pot transmite în flux live de pe telefonul lor și pot conversa cu alți utilizatori. Se pot alătura camerelor în funcție de ceea ce caută – oameni locali, oameni care vorbesc despre politică, oameni care joacă jocuri etc.

Cât de sigur e Yubo?

Totuși, construirea unei aplicații astfel încât copiii să poată întâlni necunoscuți online este o propunere în mod inerent riscantă. Experții sunt de părere că Yubo a deschis ușa către abordări și instrumente mult mai creative și mai agresive privind siguranța utilizatorilor.

Yubo este conceput pentru a împiedica oamenii să încalce politicile sale de siguranță, educând utilizatorii atunci când se alătură platformei, dar și pe măsură ce o utilizează. De exemplu: echipa Yubo a descoperit că, atunci când le reaminteste utilizatorilor că ar putea fi periculos să împărtășească online informații de identificare personală, este mult mai puțin probabil ca aceștia să o facă.

Finanțele Yubo sunt pe val

Yubo a închis recent o rundă de finanțare din seria C de 47,5 milioane de dolari. Investitorii existenți Idinvest Partners, Iris Capital, Alven și Sweet Capital investesc încă o dată.

De asemenea, Gaia Capital Partners se alătură rundei ca nou investitor.

In schimb, Jerry Murdock de la Insight Partners nu investește în companie, dar se alătură consiliului de administrație al companiei.

Yubo se așteaptă să genereze venituri de 20 de milioane de dolari în acest an – adică de două ori mai mult decât veniturile generate în 2019.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: