Actualizarea pe care ți-ai dorit-o: Instagram te ajută să înțelegi cât de populare sunt clipurile tale, de fapt
Una dintre cele mai utilizate aplicații de socializare din lume, Instagram, vine cu o actualizarea de moment pentru utilizatorii săi. Statisticile vor fi acum vizibile în și mai multe dintre opțiunile de postare ale acestei aplicații.
Utilizatorii aplicației Instagram se împart în două categorii: utilizatorii cu un cont normal și cei care au conturi de afaceri și creatori. Cei din urmă sunt cei care pot verifica statisticile pentru a afla diferite date cu privire la postările lor, având posibilitatea de a verifica aceste valori pentru a-și da seama care este succesul pe care îl aduce anumite postări.
Acum, dezvoltatorii au reușit să aducă în cadrul aplicației și mai multe statistici, lansând informații pentru Reels și video live. Deși opțiunea de video live era disponibilă de ceva vreme, Reels este o opțiune relativ nouă. Instagram a adus-o în cadrul aplicației anul trecut, după doar câteva luni de testare, oferind utilizatorilor săi o alternativă la TikTok.
Actualizarea pusă la dispoziției de dezvoltatorii Instagram
Din momentul implementării noii actualizări din cadrul aplicației Instagram, utilizatorii vor putea vedea numărul redărilor, aprecierilor, comentariilor, salvărilor și partajării videoclipurilor Reels în formă scurtă precum și la câte conturi ajung acestea. În cazul videoclipurilor live, pagina de statistici va arăta numărul de comentarii și partajări pe care filmarea le înregistrează, precum și numărul de conturi pe care se uită la filmarea respectivă.
Pe lângă aceste actualizări în cadrul statisticilor, Instagram a actualizat și pagina Account Insights, care poate fi accesată prin intermediul meniului vertical din colțul dreapta sus, cu informații mai utile pentru utilizatorii săi. Secțiunea ”Reach” va fi acum împărțită în conturile care interacționează cu conținutul distribuit de un utilizator în conturi care urmăresc sau cei care nu urmăresc pagina respectivă de Instagram.
Astfel, acesta clasifică respectivul conținut pe baza acoperirii și interacțiunii pe care a avut-o cu utilizatorii, putând a-și crea o idee despre postările cele mai eficiente destinate publicului său. În lunile care urmează, Instagram va începe să lanseze noi opțiuni prestabilite în pagina Insights. Așadar, utilizatorii vor putea filtra datele în mai multe variante decât așa cum era până acum, să vadă cifrele din ultimele 7 sau 30 de zile.
În viitorul apropiat se preconizează că utilizatorii Instagram vor putea să-și acceseze statisticile și de pe un computer. Cu toate acestea, Instagrama promite mai multe actualizări ale funcției Insights pe tot parcursul anului. Scopul principal este de a ajuta companiile care doresc să aibă mai multe cifre și date despre publicul său și totodată să își poată aduce noi urmăritori.