Actualizarea Instagram care te va întrista: ce a făcut gigantul
Instagram vine cu o nouă actualizare în ceea ce privește una dintre secțiunile sale. Nu este o actualizare care ne va bucura, deoarece nu este ceva ce ne doream sau ceva ce ne propunem să folosim. Totuși, dacă stăm să ne gândit la alegerea făcută de cei de la Instagram, este logic să fie așa
Așadar, Instagram introduce reclame în secțiunea de Magazin. Compania deținută de Facebook au lansat partea de cumpărături anul trecut în noiembrie. Reclamele le putem găsi și în alte părți ale platformei, dar de acum, ele vor fi prezente și aici.
Nimănui nu îi plac reclamele care apar în mod inopinat în timp ce navighezi. Totuși, din punct de vedere al marketingului, alegerea este una corectă. Consumatorii, în mod inconștient rămân cu imaginea produsului sau a bradului în minte. Aceasta va fi accesată la o viitoare cumpărătură.
De ce a ales Instagram să introducă reclame în Magazin?
Ele par să se potrivească în cest context, deoarece este firesc atunci când dorești să achiziționezi un produs, să găsești și variante sub formă de reclamă. După cum spune reprezentantul mărcii de bagaje Away, reclamele tind să aibă mai mult succes „într-un mediu în care consumatorul se află deja într-o mentalitate de cumpărături pe care fila Magazin o atrage în mod natural”.
Dacă faceți clic pe un anunț din magazin vă vor arăta mai multe detalii despre produs. Veți avea imagini suplimentare și posibilitatea de a răsfoi mai multe articole de marcă. De asemenea, puteți salva produse în lista de dorințe sau le puteți partaja cu prietenii.
După cum bine știți, dacă nu doriți să le vedeți, reclamele pot ascunse sau raportate. Spre deosebire de anunțurile video, în Instagram Story nu puteți sării peste reclamele sub formă de fotografii. În secțiune de Reels și Explore, ele erau deja prezente.