Surpriza momentului de la Lidl: se întâmplă cu produsele din magazine. Toți românii trebuie să afle
Rețeaua Lidl în România a crescut extraordinar de mult în ultimii ani. A ajuns, în prezent, să fie câteva sute de magazine în țara noastră. Dar România e importantă pentru lanțul de magazine și din alt motive: produsele exportate în alte zile.
Conform ultimelor cifre, retailerul Lidl a facilitat exportul de produse românești în valoare de 59 milioane de euro în 2019. Înseamnă o dublare față de 2018, ceea ce nu poate fi decât îmbucurător. Totodată, compania se află însă și în topul importatorilor de produse agroalimentare din România. E, totodată, și cel mai mare importator de lactate și produse din lapte la nivel național.
Lidl susține că vrea să mențină acest ritm de creștere și în următorii ani. Merită menționat și că peste 80% dintre furnizorii de bunuri și servicii ai Lidl sunt din România, cu o creștere de 11% față de anul anterior, iar cantitatea de fructe și legume românești a fost cu 23% mai mare.
Lidl, aproape ca la Piața Obor (sau alte piețe similare)
Retailerul susține că, în sezon, peste 80% din cantitatea de fructe și legume din Piața Lidl provine de la producători români, notează Economica. Astfel, peste 92.000 de tone de fructe și legume românești au fost comercualizate anul trecut de retailerul german.
În fine, e bine să știi că Lidl e parte din grupul Schwarz care e prezent în România și prin rețeaua de magazine Kaufland. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
Ca număr de angajați, retailerul are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România.În țara noastră sunt deschise peste 270 de magazine și cinci centre logistice. Cu ultimele magazine deschise în România compania a introdus și sisteme de încărcat mașini electrice. În fine, în 2020, retailerul a fost recunoscut ca având cele mai sustenabile locații din țară, în topul BREEAM.