Spotify ar putea fi cel mai popular serviciu de streaming: câți abonați are

Spotify ar putea fi cel mai popular serviciu de streaming: câți abonați are

În cazul în care ești abonat la Spotify, să știi că nu ești singur. Aproximativ 124 de milioane de persoane plătesc un abonament la îndrăgitul serviciu de streaming.

În ultima săptămână, mai multe companii importante din tech au publicat rezultatele financiare pe ultimul trimestru fiscal al anului trecut. Dincolo de Google, Facebook, Apple sau Netflix, lista îi include și pe cei de la Spotify, care tocmai au experimentat cel mai profitabil trimestru din istoria companiei, cu cel mai mare volum de încasări.

În doar trei luni, numărul abonaților a crescut cu 10 milioane la nivel global, până la 124 de milioane de persoane care optează pentru plata lunară a unui abonament. Numărul total de abonați, care include și utilizatorii gratuiți, a sărit până la numărul fabulos de 271 de milioane.

Partea cea mai ciudată este că oficialii companiei sunt convinși că popularitatea serviciului nu a explodat datorită noilor albume lansate de artiști sau a calității audio. Sub nicio formă. Mai mulți oameni sunt abonați la Spotify datorită accesului facil la podcasturi. Acest mediu audio episodic este perfect pentru a atrage abonați noi și pentru a-i ține în poziția de abonați. Spotify a confirmat înregistrarea unei creșteri exponențiale în numărul de ore ascultate de podcasturi pe platformă.

Până și în America de Nord sau Europa, unde ai crede că piața este saturată, mulți utilizatori noi se abonează la Spotify pentru că au în același loc, sub aceeași aplicație, toate podcasturile pe care la apreciază împreună cu muzica preferată.

Pe ultimul trimestru din 2020, Spotify a înregistrat încasări de 474 de milioane de euro și un profit negativ de 77 de milioane de euro. Deși sună rău această valoare, este îmbucurătoare pentru cel mai popular serviciu de streaming de pe mapamond, unul care nu a făcut niciodată profit. În privința planurilor de viitor, 2020 va fi despre investiții în podcasturi. A început deja prin achiziția serviciului The Ringer, pentru o sumă necunoscută, o platformă online cu peste 100 de milioane de abonați care pune accent pe conținut sportiv.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI