17 iul. 2020 | 17:46

Se întâmplă la Lidl. Anunțul momentului care vizează toți clienții

CHESTII
Se întâmplă la Lidl. Anunțul momentului care vizează toți clienții

Lidl pregătește încă o surpriză pentru miile de clienți din România. Dacă ți-a plăcut săptămâna americană pe care lanțul de magazine a avut-o în iulie, cea de acum sigur va fi și mai tare.

Lidl a anunțat recent pe pagina de Facebook că are oferte noi. Le-a pregătit deja pentru clienții interesați de diverse gusturi și de produse pe care nu le găsesc în altă parte.

„Ne pregătim de o nouă săptămână cu oferte inedite. Te așteptăm cu delicatese în stil oriental, preparate din pește, înghețată delicioasă și multe altele! Vom avea jocuri pentru cei mici, tot ce îți trebuie pentru atelierul tău de croitorie, cât și costume de baie pentru toată familia.”
Lidl pe Facebook

Ce poți găsi la Lidl în săptămâna orientală

Delicatesele în stil oriental pe care le-a pregătit retailerul au fost detaliate pe site în noul catalog. Vorbim, de exemplu, de borek rulouri la 13 lei. Apoi, e salată bulgur la 5,5 lei, dar și falafel la doar 7 lei la 200 de grame.

Ce s-ar puteaa să-ți placă și mai mult din oferta Lidl e că are sucuk, salam feliat, la 9 lei, Ayran la 2 lei, dar și humus la 5 lei. Și există specialități turcești, cum ar fi durum sau lahmacum. Practic, poți să ai în bucătăria ta o mică parte din bucătăria orientală atât de apreciată.

Nu în ultimul rând, Lidl va mai avea și ardei copți în ulei la 10 lei, dar și sambusek din carne sau brânză la 10 lei. Are și falafel din spanac, dacă așa ceva e pe gustul tău, al 5 lei. Iar uleiul de măsline, din Tunisia, e listat la 17 lei.

Înainte de această săptămână, Lidl a readus în atenție o problemă destul de mare: „Mai puțin plastic înseamnă mai multă natură! Așa că, de Ziua Internațională fără pungi de plastic, fii prietenul cel mai bun al mediului și alege la cumpărături săculeții reutilizabili. Și, pentru fiecare pungă de unică folosință pe care nu o iei din magazin, noi donăm 0,10 lei către programul Cu apele curate al organizației Mai Mult Verde”, a transmis retailerul într-un magazin pe Facebook.

De câteva săptămâni, Lidl promovează ASAP, adică Armata Selectării Atente a Plasticului. Magazinul susține că așteaptă cât mai mulți tineri să se înroleze în platformă.