Schimbarea de la Instagram care transformă rețeaua într-o gaură neagră a timpului tău
Instagram dezvoltă un nou produs, Întrebări frecvente (FAQ), care va permite oamenilor să înceapă conversații cu companiile sau conturile creatorilor, selectând o întrebare frecventă într-un chat.
Funcția ar putea fi utilă pentru companiile care răspund adesea la întrebările clienților despre produsele sau serviciile lor sau pentru creatorii care primesc o serie de solicitări primite de la fani sau mărci interesate de colaborări, de exemplu.
Cei care au deja funcția disponibilă raportează că pot crea până la patru întrebări care pot fi afișate opțional la începutul unei conversații cu alți utilizatori.
Instagram = Facebook Messenger?
Introducerea funcției evidențiază tendința de suprapunere a platformei de mesagerie Instagram cu Facebook Messenger, după lansarea recentă a noii experiențe de mesagerie Instagram.
În septembrie, Facebook a anunțat că utilizatorii Instagram vor avea opțiunea de a face upgrade la o nouă mesagerie care oferă acum o serie de funcții inspirate de Messenger – cum ar fi posibilitatea de a schimba culoarea chat-ului, de a reacționa cu orice emoji, de a seta mesajele să dispară și multe altele.
Actualizarea a introdus și comunicarea cross-app între platformele Instagram și Messenger.
Conturile de business și cele de creator vor primi actualizarea
Odată cu aceste schimbări, se pare că Facebook deschide calea spre a face experiența de mesagerie Instagram din ce în ce mai asemănătoare cu Messenger.
În prezent, aplicația Messenger oferă o opțiune FAQ similară pentru proprietarii de pagini Facebook în secțiunea Răspunsuri automate din setările Messenger.
Aici, proprietarii de pagini sau administratorii pot seta o serie de întrebări frecvente și răspunsurile lor la aceste întrebări, care pot fi prezentate la începutul conversațiilor cu pagina lor – la fel ca această nouă funcție pe Instagram.
Opțiunea de Întrebări frecvente Instagram a fost văzută la începutul acestui an și este în curs de dezvoltare, dar pare să fie dedicată doar pentru conturile Business, conform codului aplicației.
Cu toate acestea, noile rapoarte și capturi de ecran de la un utilizator Instagram cu acces la funcție indică că întrebările frecvente vor fi disponibile pentru conturile de creatori, în plus față de cele pentru companii.
Funcția a fost văzută luni de consultantul în rețelele sociale Matt Navarra, care l-a acreditat pe @thenezvm pentru noua descoperire.
Având în vedere că acum @thenezvm are acces la funcție, așa cum arată capturile de ecran de mai sus, opțiunea Întrebări frecvente ar putea fi în testarea timpurie sau la începutul unei testări mai largi.
Până acum, Instagram nu a oferit niciun detaliu referitor la această funcție.