Schimbare uriașă la ING. Toți clienții trebuie să știe asta: de ce vei plăti mai mult

Schimbare uriașă la ING. Toți clienții trebuie să știe asta: de ce vei plăti mai mult

ING Bank vine cu o schimbare uriașă pentru toți clienții din România și trebuie să cunoști noile modificări. Între altele, vei plăti mai mult pentru unele servicii.

ING Bank anunță mai multe schimbări începând din această toamnă. Va schimba, între altele, sistemul de alerte prin SMS și va opri anumite notificări. Modificările îi vizează pe toți clienții care se bucură acum de aceste servicii.

Astfel, vor fi oprite notificările pentru plățile efectuate personal din Home’Bank, precum cele către un al doilea cont sau către contul unei alte persoane, și să majoreze comisionul lunar pentru acest serviciu, de la 4 lei la 5 lei. Modificările sunt pregătite să fie aplicate de la jumătatea lunii octombrie.

Schimbări importante la ING: ce trebuie să știi

ING anunță, pe de altă parte, că vor fi emise în continuare alerte doar pentru tranzacții de cel puțin 100 de lei. De asemenea, vor continua notificările pentru plăți la POS-ul de la magazin, cumpărături online sau plăți automate de facturi.

Recent, banca mai venea cu unele modificări de strategie. Spunea că le oferă clienților persoane fizice posibilitatea să retragă sume mici de numerar, de maximum 500 lei/zi, la toate bancomatele băncii fără a folosi cardul.

O pot face cu ajutorul unui cod emis prin aplicaţia mobilă Home’Bank. Codul, format din şase cifre, poate fi generat exclusiv în versiunea mobilă a Home’Bank şi este valabil 15 minute. Suma maximă este 500 lei/zi, respectiv 10.000/lună cu ajutorul acestei noi funcţionalităţi. În prezent, 90% din accesările Home’Bank provin de pe dispozitive mobile.

Pentru a retrage bani fără card, trebuie să deschizi aplicaţia mobilă Home’Bank, mergi la secţiunea Plăţi şi accesezi Retragere fără card. Acolo, se selectează suma şi contul curent din care aceasta va fi retrasă. Codul format din şase cifre este apoi generat şi are o disponibilitate de maximum 15 minute.

După finalizarea tranzacţiilor, clienţii primesc notificări push sau sms, dacă cele două opţiuni sunt activate în aplicaţie.

ING Bank România a raportat un profit net în scădere cu 17%, la 320 de milioane de lei, la jumătatea anului în comparație cu aceeași perioadă din 2019, pe fondul creșterii costului cu riscul ca urmare a impactului pandemiei COVID 19. Banca olandeză a anunțat, în premieră, că volumul plăților cu cardul l-a depășit pe cel al retragerilor de numerar.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI