Nu scapi de carne falsă nici la Starbucks: ce au introdus în meniu, pentru a proteja mediul
Mai sunt doar câteva zile până când Starbucks trece la meniul de primăvară și introduce câteva schimbări importante în ofertă. Niciuna nu se compară însă cu adopția alternativelor la carne sau a cârnii false.
În prima etapă, acesta va fi un experiment într-o regiune limitată. Deși Starbucks are o prezență globală, compania a decis să experimenteze cu alternativele la carne în meniul de primăvară din Canada. În acest scop, a încheiat un contract cu Beyond Meat. În funcție de interesul clienților pentru noul element din meniu și de feedback-ul primit de angajați, se va decide dacă schimbarea avea ajunge și în alte regiuni din lume sau va dispărea în eter.
În încercare de a face un efort minim pentru protecția mediului, după ce au contribuit masiv la poluarea planetei prin paiele și capacele de plastic utilizate, Starbucks va introduce în meniul de primăvară un nou sandviș. Acesta a fost realizat în colaborare cu Beyond Meat și are la în compoziție un cârnaț fără carne.
Starbucks este doar cea mai recentă companie din industria globală de fast food care a făcut tranziția complet sau se află într-o fază incipientă când vine vorba de adopția alternativelor la carne. McDonals are un proiect pilot în Canada cu același concept, iar lista continuă cu KFC, Subway, Carl`s Jr sau Hardee`s.
Ca referință, alternativa la carne este creată în laborator dintr-o combinație de plante, fără proteine animale. Comunicatul celor de la Starbucks pe marginea acestui subiect este primul gest al companiei după ce a anunțat, în urmă cu câteva luni, că vrea să se angajeze într-o serie de măsuri pentru un viitor mai bun dedicat planetei noastre. Sandvișul cu cârnați de la Beyond Meat, brânză cheddar și ouă este doar primul pas în atingerea respectivului scop. Compania a promis și că va renunța la paiele de plastic. În final, va fi interesant să vedem cât de mulți oameni se vor grăbi să pună mâna pe cârnații fără carne.