Modelul BMW care se vrea rivalul Tesla e tot ce ți-ai putea dori pe străzile din România – VIDEO

Modelul BMW care se vrea rivalul Tesla e tot ce ți-ai putea dori pe străzile din România – VIDEO

BMW accelerează în zona modelelor electrice și vine cu un nou autoturism ce se vrea rivalul Tesla.

Tesla reprezintă o amenințare în Europa pentru mulți producători locali. Deși e o compania de peste ocean, aceasta a reușit să se impună acasă în fața unor mari producători precum Volkswagen și BMW. Sigur că doar pe partea de electrice, dar mulți susțin că ăsta-i viitorul, deci Tesla are mulți pași în față.

Cele mai mari piețe auto din Europa sunt Germania și Marea Britanie. Iar americanii au reușit să capitalizeze la maximum. Clasamentul pe 2019 în privința electricelor vândute nu e condus de giganții auto de pe continent, cum ar fi Volkswagen, ci de americanii de la Tesla.

Așa că producătorii locali caută să riposteze. BMW, de exemplu, o face cu noul model I4. Un concept prezentat recent și care se vrea direct rivalul modelelor Tesla.

BMW vine cu modelul ce se vrea rivalul Tesla

Conceptul prezentat de BMW o autonomie extrem de mare: aproximativ 600 de kilometri, triplu față de conceptul Dacia Spring, primul model electric al mărcii de la Mioveni. Se vrea direct rivalul Tesla, din moment ce e vorba de un sedan 100% electric. Producția de serie ar urma să înceapă în 2021.

Modelul se vrea unul extrem de rapid. Accelerează până la 100 km/h în mai puțin de patru secunde și are rolul de a crește vânzările BMW pe acest segment. Producătorul a vândut, de exemplu, anul trecut nu mai puțin de 140.000 de mașini electrice.

BMW s-a dezvoltat în ultima perioadă pe acestă zonă pentru a rivaliza cu alți producători care au venit cu modele electrice pe piață. Cel mai important dintre ei e, evident, Tesla.  Planurile sună în felul următor: până în 2028, constructorul vrea să lanseze până la 70 de modele electrice.

Mai ales că cerere există și e în creștere. În decembrie 2019, vânzările de autovehicule electrice și hibride plug-in au crescut cu 88%, față de aceeași lună a anului precedent. S-au vândut, în total, 77.248 de unități.

În total, pe tot parcursul anului, au fost înmatriculate 564,206 de autovehicule electrice și plug-in hibrid, o creștere uriașă, de 45% față de anul 2018. Cota de piață anuală a ajuns la 3,6%, din care 2,2% pentru mașini electrice. De remarcat și că anul trecut a fost primul în care electricele s-au vândut mai bine decât modelele hibrid plug-in.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI