Moartea lui Kobe Bryant, exploatată pe internet în bișnița cu adidași
Kobe Bryant a murit într-un accident de elicopter. Oricât de tristă ar fi vestea, sunt oameni care au găsit și un motiv de fericire. A crescut cererea de echipamente sportive branduite cu numele sportivului. Odată cu cererea mai mare și prețurile s-au dus în sus.
În comerțul online din China, pantofi de sport branduiți cu numele lui Kobe Bryant au ajuns să coste de câteva ori valoarea lor de la lansare. De la câteva sute de euro până la 2.000 sau 3.000 de euro per pereche, acestea nu mai sunt prețuri incredibile după decesul sportivului.
Pe rețeaua socială Weibo utilizatorii s-au plâns că acest moment e exploatat de cei care vor să facă mai mulți bani cu aceste articole. Mai mult, platforma Poizon a anunțat că retragere temporar marfa branduită cu numele lui Kobe Bryant.
Asta nu e însă o afacere limitată la China. Pe StockX, de exemplu, poți vedea cum a fluctuat prețul pentru pantofi sport Kobe 4 Proto Undefeated. Prețurile au crescut, în medie, cu circa 50% după ce s-a aflat că sportivul a murit.
Cum a murit Kobe Bryant
Kobe Bryant, fost baschetbalist, a murit pe 26 ianuarie într-un accident de elicopter. Acesta s-a prăbușit în regiunea Calabasas, la vest de Los Angeles, în California. În acest accident au murit nouă persoane.
Înainte să se retragă, în 2016, sportivul a câștigat cinci titluri de campion NBA cu Los Angeles Lakers, a fost desemnat cel mai bun jucător din ligă în 2008 și cel mai bun baschetbalist al finalelor din 2009 şi 2010. A fost selecţiont de 17 ori pentru All Star Game şi desemnat de patru ori cel mai bun jucător din meciul vedetelor.
În 2018, Kobe Bryant a obținut un Oscar pentru Dear Basketball, un scurtmetraj animat de patru minute, bazat pe o scrisoare redactată de acesta în 2015. În aceasta își exprima dragostea pentru acest sport.