Lidl tocmai a făcut anunțul: surpriză de proporții pentru toți românii care vizitează magazinul
:format(webp):quality(80)/https://playtech.ro/wp-content/uploads/2020/09/Lidl-anunt-Romania-magazine-800x451.jpg)
Lidl are o strategie agresivă de extindere în 2020. Cel mai nou anunț e despre un magazin pe care îl va inaugura pe 10 septembrie. Surpriza e ce se găsește în parcare.
Pe 10 septembrie, Lidl inaugurează un magazin în Vaslui. Dar e ceva special în parcare. Magazinul are o suprafață de vânzare de peste 1.300 metri pătrați și dispune de aproximativ 120 de locuri de parcare.
Pe lângă parcarea clasică, Lidl oferă două stații de încărcare pentru automobilele electrice. Odată cu deschiderea magazinului, se vor crea peste 20 de noi locuri de muncă. Orarul de funcționare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:00 și 22:00, iar duminica între 8:00 și 20:00.
Anunțul vine la o lună și jumătate după ce s-a aflat că Lidl pregătește o extindere și în București. În prezent, Lidl e pe locul trei în topul retailerilor după Kaufland și Carrefour. Dar face parte din același grup cu Kaufland.
Măsuri de care să știi când te duci la Lidl
Pe fondul crizei medicale, Lidl a luat o serie de măsuri pentru a respecte normele de distanțare. Astfel, are montate panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitează numărul de clienți care pot intra în același timp în magazin și a montat dozatoare cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.).
Totodată, are o serie de recomandări pentru client:
- plata cu cardul bancar
- evitarea zonelor aglomerate
- atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere
- păstrarea distanței recomandate față de alte persoane.
Demersurile Lidl vizează și magazine proaspăt inaugurate, cum ar fi cele din Craiova și Bragadiru. Nu în ultimul rând, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.