Dacia îi ține pe români cu sufletul la gură: imaginile cu noul Logan arată o super mașină ieftină
Logan a ajuns un simbol pentru ce înseamnă Dacia după anii 2000. Acum se pregătește de lansare al treilea model și ar trebui să-l vedem pe piață din 2021. Partea și mai bună e că dotările vor fi mai spectaculoase ca niciodată.
Dacia are de lansat câteva modele noi. Pe listă sunt Sandero, Logan, dar și versiuni noi pentru Duster și Dokker. Logan e însă modelul aparte din serie. A marcat revenirea în forță a producătorului și imaginile ajunse online până acum te ajută să-ți faci o idee despre ce pregătește Dacia.
Dacia Logan va folosi noua platformă de la Renault
Din 2020 încolo, mașinile Renault, inclusiv produse și vândute sub marca Dacia, vor trebui să respecte norme mai stricte de poluare. Astfel, producția se va axa și pe modele hibrid și chiar electrice. În acest sens, e crucială platforma CMF-B de la Renault – Nissan, care permite o astfel de dezvoltare.
Conform ultimelor informații, Dacia Logan ar beneficia de motorizarea care e și pe Clio, adică un motor de 138 CP cu motor de 1.6 litri pe benzină, dar și unul electric. Astfel, Logan ar putea fi vândut și într-o versiune hibridă. Cât despre diesel, ar fi vorba de un motor de 1.5 dCi. Și ar mai fi unul pe benzină, de 1 litru, trei cilindri.
Dacia Logan ar urma să fie prezentată la salonul auto de la Paris, în octombrie 2021. Tot atunci ar fi anunțat și noul Sandero, cu care avem imagini mai bune.
După cum vezi din imaginea de mai sus, bord care ar putea ajunge și pe Logan, echipamentul digital din mașină ar fi mai apropiat vremurilor actuale, eventual cu Android Auto direct la pachet.
Despre Sandero s-a vehiculat că ar folosi un motor pe benzină SCe de un litru și 75 CP, un motor pe benzină TCe de un litru și 100 CP, iar motorul diesel Blue dCi de 1,5 litri ar avea 85 CP. De precizat că cei de la Dacia pregătesc și o variantă Stepway, acolo unde se știu deja câteva îmbunătățiri. Ar avea un motor de 130 CP și ar fi vorba și de-o versiune hibridă – mai exact motorizarea pe sistem mild-hybrid E-Tech. E ceea ce Renaul a pus și pe Clio.
În ceea ce privește prețul, pentru ambele, te poți aștepta la preț de pornire de sub 10.000 de euro cu unul maxim de 16.000 de euro. Cert e că o bună perioadă de acum înainte tot Duster va fi cea mai scumpă mașină din portofoliu.