Cum îți poți plăti online factura la Telekom, direct de la tine de acasă
Telekom te lasă să-ți plătești factura, iar disponibilitatea opțiunii e cu atât mai utilă acum, pe timp de pandemie, cât stăm acasă.
Cât stai acasă în izolare, recomandarea tuturor autorităților e să eviți toate deplasările în afara casei, în afara celor urgente. Plata facturilor nu se încadrează, pentru că poate fi făcută extrem de ușor online, direct de acasă.
Telekom te lasă și ea să plătești factura online, ca să faciliteze puțin procesul. Ai nevoie, în primul rând, de un cont MyAccount, pe care îl folosești fie pe site, fie pe aplicația cu același nume. Pentru activare, ai nevoie de numărul de telefon pentru servicii mobile sau de codul de abonat, pentru servicii fixe. După crearea contului pe site-ul furnizorului, apasă pe secțiunea MyAccount din dreapta ecranului și apoi alege opțiunea Plătește factură.
Opțiunea este valabilă și pe aplicația MyAccount Telekom creată de operator, unde facturile îți vor fi afișate automat, după ce te conectezi la contul tău.
”La Telekom Romania, luăm ameninţarea Covid-19 foarte în serios atât din punct de vedere uman, cat şi din perspectivă de business”, spune Miroslav Majoros CEO-ul Telekom Romania. Așa că nu ar strica să eviți și tu contactul uman prin efectuarea plății facturii fie din site, fie de pe aplicație.
Poți alege să primești factura Telekom pe mail
Telekom menționează și câteva avantaje dacă alegi să primești facturile în mod electronic, pe mail. În primul rând, vei plăti ceva mai puțin. Pentru factura tipărită, trebuie să plătești 0,89 EUR în plus, în fiecare lună. Dacă activezi factura electronicău, nu va mai trebui să plătești această sumă.
Poți activa factura electronică la Telekom urmând acești pași:
- Intră în contul tău MyAccount
- Selectază secțiunea Activează factura electronică din pagina principală
- Introdu adresa ta de mail pe care vrei să primești factura și confirmă accesând link-ul din mailul primit