13 ian. 2020 | 16:55

Schimbare WhatsApp care va lega aplicația de Instagram și Messenger

ACTUALITATE
Schimbare WhatsApp care va lega aplicația de Instagram și Messenger

WhatsApp, Instangram și Messenger sunt aplicații deținute de Facebook. Numai că interacțiunea dintre ele nu prea există pe multe paliere.

Dacă cineva ți-a trimis un link în WhatsApp și tu vrei să-l distribui imediat către un prieten în Messenger o să-ți dai seama că nu poți face acest lucru. La fel se întâmplă și dacă vrei să distribui pe Instagram.

Singura metodă e să deschizi link-ul respectiv, să copiezi URL-ul sau să apeși butonul de share din respectivul site, dacă acesta îți permite. E o problemă de care se plâng mulți utilizatori, iar Mark Zuckerberg pare decis să o rezolve. Nu e pentru prima dată când vorbește de integrarea tuturor platformelor deținute de Facebook.

Doar că, de această dată, nu mai e vorba de chestiuni de ordin juridic.

Instagram și WhatsApp, interacțiune mai mare

Mark Zuckerberg susține că o mai mare interacțiune între platformele pe care le deține reprezintă un proiect pe termen lung. Numai că distribuirea rapidă a conținutului între acestea nu va dura chiar atât de mult. Sunt mari șanse să se întâmple chiar în acest an.

În cazul WhatsApp și doar pentru utilizatorii cu Android, s-au făcut pași încă din luna septembrie. Atunci, a fost introdusă o funcție care le permite utilizatorilor să-și distribuie story-urile de la status direct pe Facebook. Dar spre Instagram nu se putea.

De asemenea, Portal – funcția de apeluri video de la Facebook – e disponibilă și pentru utilizatorii care nu au un cont de Facebook, dar dețin, în schimb, unul de WhatsApp. O mai mare interacțiune între aplicațiile deținute de Facebook ar putea veni la pachet cu un grad mai mare de siguranță. Cel puțin așa promite Mark Zuckerberg, care aduce în discuție principala caracteristică a WhatsApp și anume criptarea mesajelor.

Adevărul e, însă, că e mai mult o mișcare de business. Facebook ar putea monetiza masiv de pe urma unei mai bune întegrări, iar sectorul de publicitate plătită s-ar dezvolta considerabil.