Banca Transilvania își modifică programul: anunț special pentru cei în vârstă
Pe fondul ordonanței care prevede ca persoanele peste 65 de ani să își limiteze cât mai mult ieșirile din casă, Banca Transilvania a venit cu un anunț. Ajustează programul astfel încât persoanele în vârstă să aibă prioritate.
Banca Transilvania susține că, pentru siguranța tuturor, în această perioadă îți recomandă să te duci la bancă doar pentru operațiuni urgențe sau care nu pot fi făcute în alt mod. Programul rămâne 9 – 16 de luni până vineri, dar cu o noutate pentru vârstnici.
Noutatea este că în sucursale și agenții, în intervalul 11.00 – 13.00, de luni până vineri, au prioritate clienții care au peste 65 de ani. Adică seniorii, bunicii și părinții noștri. Dorim să dăm astfel curs recomandării autorităților, ca să ii ajutăm împreună.
Banca Transilvania
Cum poți rezolva operațiunile de la Banca Transilvania online
Banca Transilvania le recomandă majorității clienților să apeleze la soluții digitale ca să-și rezolve operațiunile. A făcut și-o listă, disponibilă mai jos:
- Pentru control asupra contului, operațiuni și alte lucruri de banking: BT24 Mobile Banking și Internet Banking
- Pentru plăți contactless fără card: BT Pay pe Android și Apple Pay pe iPhone
- Call center: BT Visual Help (0264 30 80 00)
- Mai ai la dispoziție și chatboții Livia și Raul
În martie, Banca Transilvania a mai venit cu un anunț. A fost făcut public pe 17 martie și prevede reducerea ratelor de credit pentru următoarele șase luni, până la 100% din aceste rate, acolo unde se justifică şi cu o analiză a impactului imediat şi pe termen mediu.
„Băncile pot juca un rol semnificativ în propagarea comportamentelor responsabile din punct de vedere social şi economic. Împreună cu Guvernul României, Banca Naţională a României şi cu marile companii private din economie putem lua iniţiativele de care societatea are nevoie. Pe lângă măsurile de susţinere care vor fi implementate, Banca Transilvania se va plia pe planurile de susţinere ale altor bănci în cazul clienţilor comuni, acolo unde BT nu este banca principală deoarece în acest mod poate fi susţinut un număr mai mare de firme româneşti.”
Ömer Tetik, director general BT