21 feb. 2019 | 13:30

Veniturile Orange România ajung la 1,125 mld. euro datorită serviciilor fixe

ACTUALITATE
Veniturile Orange România ajung la 1,125 mld. euro datorită serviciilor fixe

Orange a ajuns la venituri de 1,125 miliarde de euro în 2018, iar creșterea a venit pe cererea crescută de pachete fix-mobil și de consumul de date mobile.

În intervalul octombrie-decembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 292 milioane de euro, în creștere cu 1.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Per total, cifra de afaceri pentru 2018 a companiei este de 1,125 miliarde de euro, iar creșterea a fost susținută, în principal, de evoluția pozitivă a serviciilor fix-mobil și a consumului de date mobile.

La 31 decembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.762.100 de clienți, în creștere cu 1.3% comparativ cu finalul T4 2017.

Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii decembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 503.000 clienți, în creștere cu 27% faţă de T4 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 287.000 de clienți, în creștere cu 53% față de aceeași perioadă din 2017.

Reprezentanții companiei au precizat că apetitul pentru consumul de date mobile este mare, iar asta a generat o creștere a consumului de 70% în al patrulea trimestru al anului 2018 comparativ cu aceeași perioadă din 2017.

Și serviciul de Orange Money a crescut, iar numărul de utilizatori a ajuns la peste 129.000 de clienți, un plus de 59% față de aceeași perioadă din 2017.

Grupul Orange, la nivel global, a înregistrat o cifră de afaceri de 41,381 milioane de euro, o creștere de 1,3% față de 2017, în timp ce profitul operațional s-a situat la 692 de milioane de euro. Majoritatea banilor au venit din Franța (18,211 milioane de euro), apoi din Spania (5,687 milioane de euro).

„Serviciile convergente au fost prioritatea noastră, motiv pentru care am creat pachete dedicate familiei, care acoperă nevoile de conectivitate şi divertisment ale tuturor membrilor acesteia. În 2019, ne menţinem angajamentul de a continua să inovăm şi să investim în infrastructură”, a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.