Record Netflix: milioane de vizionări la comedia nouă cu Adam Sandler
Filmele nu trebuie să fie mereu bune pentru a se uita lumea la ele. Pe Netflix, filmele cu Adam Sandler „Billy Madison” și „Happy Gilmore” au strâns în total peste 500 de milioane de ore de vizionare pe platformă. Acum, din urma lor vine comedia „Murder Mystery”, tot cu Sandler în rol principal.
„Murder Mystery” se vrea a fi o comedie cu subtonuri polițiste. În rolurile principale joacă Adam Sandler și Jennifer Aniston, care interpretează un cuplu plecat în vacanță să regăsească scânteia iubirii și care, în schimb, devin victimele unei înscenări criminale. Filmul, regizat de Kyle Newacheck, a doborât recordul pentru cel mai vizionat film Netflix din primul weekend de la lansare. Mai exact, 30.869.863 de conturi de Netflix au fost înregistrate ca urmărind comedia în primele trei zile de la lansare – din acestea, 13.374.914 proveneau din Statele Unite ale Americii și Canada, iar restul de 17.494.949 din restul lumii.
?ADAM SANDLER AND JENNIFER ANISTON BREAKING NEWS ALERT?
30,869,863 accounts watched Murder Mystery in its first 3 days – the biggest opening weekend ever for a Netflix Film. 13,374,914 accounts in the US and Canada, and 17,494,949 more worldwide.
— Netflix Is A Joke (@NetflixIsAJoke) June 18, 2019
Însă un utilizator de Twitter a pus o întrebare foarte importantă – câți dintre oamenii care au început să se uite la film au dus misiunea la bun sfârșit, fără să închidă după 15 minute?
How many switched off after 15 mins ? ?♂️
— GaryLDN (@GaryLDN) June 18, 2019
„Murder Mystery” este dovada că utilizatorii de Netflix au nevoie și de producții mai lightlovit dur de criticii din străinătate, care nu îți solicită prea mult mintea sau emoțiile și care pur și simplu te bine-dispun. Tot în categoria asta intră și „Oh, Ramona!”, care a apărut recent pe Netflix și a fost . Dar, cum se întâmplă uneori, filmele în care criticii văd haos și mizerie pot fi adevărate oaze de încântare pentru majoritatea oamenilor.