Netflix te ajută să te lauzi mai ușor cu ce seriale vizionezi
În urmă cu aproape un an, Netflix se inspira de la Instagram pentru o funcție nouă. Acum te ajută să te lauzi pe Instagram cu serialele noi.
Netflix a anunțat o opțiune prin care poți crea un story pe Instagram mult mai ușor despre un film sau un serial pe care îl vezi pe platformă. Astfel, în loc să te chinui să faci poze sau să înregistrezi ecranul pe care vizionezi, Netflix îți pune la dispoziție o opțiune mai facilă de distribuire.
Utilizatorii Netflix care folosesc ultima versiune a aplicației pe iPhone pot interacționa cu orice titlu din platformă și selecta share. Apoi, din lista care apare, trebuie să aleagă „Instagram Stories”. Apoi, sunt duși pe rețeaua socială, unde își pot personaliza postarea cu imagini oficiale ale titlului respectiv, stickere și text.
Odată ce ți-ai ajustat conținutul cum ai vrut, fie îi dai drumul pe Stories, fie îl trimiți într-un mesaj către un prieten. Mai mult, prietenii și cei care îți urmăresc contul de Instagram pot da click pe link în Stories ca să vadă titlul în aplicația Netflix.
Odată cu această opțiune, Netflix iese un pic din zona sa și se duce către rețelele sociale. Asta și pentru că mulți dintre utilizatori sunt influențați de ceea ce văd pe net și ar vrea să vizioneze și ei. Cu atât mai mare va fi impactul dacă un anumit serial sau un film este recomandat de cineva pe care îl știi.
Cât despre funcția de care ziceam la început, în 2018, Netflix a implementat un fel de Stories pentru seriale. Atfel, previzualizările mobile sunt personalizate pe baza istoricului tău, preferințelor tale și obiceiurilor de pe platformă, iar în câteva secunde îți arată ce se întâmplă într-un serial sau film nou și dacă merită să-l vezi.
Fiecare clip are 30 de secunde, pentru că asta s-a dovedit durata optimă care și oferă informații, dar nici nu plictisește.