Facebook, Instagram și WhatsApp nu s-au reparat: ce am învățat din această experiență
Serviciile online administrate de Facebook sunt în continuare pe butuci, spre frustrarea utilizatorilor. Pauza de la postările online ne ajută însă să învățăm ceva nou.
Facebook, WhatsApp și Instagram au avut astăzi o zi foarte proastă. Dacă încercai să trimiți o poză unui prieten printr-un mesaj, destinatarul nu o vedea, indiferent de serviciul folosit dintre cele trei menționate mai sus. La scurt timp după primele sesizări pe marginea subiectului, a ieșit la iveală faptul că nici imaginile din News Feed-ul de pe Facebook nu se mai încărcau. Același destin era rezervat pentru Instastory sau conținutul media de pe WhatsApp. Refuza pur și simplu să se încarce.
Cu toate acestea, fiecare scenariu trist are și o parte bună. Fără să vrea, Facebook ți-a dezvăluit etichetele pe care le asociază conținutului din imaginile tale postate sau expediate prin rețele sociale. Acele particularități tehnice sunt stabilite de către algoritmi de inteligență artificială. Nu sunt de fiecare dată înțelepți în deciziile lor și nu este foarte clar dacă acele descrieri sunt destinate doar ca o particularitate de accesibilitate menită pentru nevăzători.
Unii sunt de părere că, ceea ce se vede în imaginile postate de tine pe Facebook, WhatsApp sau Instagram, influențează reclamele pe care le întâmpini online. Oficialii Facebook au negat această practică, dar este puțin probabil să fie departe de adevăr. În orice caz, într-o serie de poze cu cocktailuri pe care le-am postat de curând, compania mi-a indeticat măncare, oameni care stu la masă, băuturi, mediu din casă, plante și nu numai.
În final, după ce a picat Facebook și ți-a stricat ziua de miercuri, s-ar putea să-ți ridicat întrebări vizavi de dependența de vizualizări. S-ar putea să-ți fi arătatat lumea cu ochii, în 2019. cu care sunt priviți parizienii care încearcă să nu uite că sunt diferiți și, implicit, fericiți. Exepriențe cât mai plăcute!