Directorul Dacia îți explică de ce Dusterul românesc e atât de iubit de străini

Directorul Dacia îți explică de ce Dusterul românesc e atât de iubit de străini
Sursa foto: Renault
10:21 04.10.2019

Cifrele de vânzări sunt de partea Dacia. Duster și Sandero sunt cele două mașini care înregistrează vânzări excelente în afară. Și acesta e un motiv de mândrie pentru compania locala. Iar directorul explică acum de unde vine succesul (și nu doar din preț).

Christophe Dridi, director general Automobile Dacia şi Group Renault România, a vorbit recent despre ce înseamnă producătorul auto local și cum e concurența cu Ford. După cum știi, Ford produce la Craiova modelul Puma. Implicit, este cel mai mare concurent direct al Dacia. Însă Dridi susține că situația nu e dramatică.

„Desigur că pe piaţă, Ford este un competitor. La fel ca alţi producători auto. […] Chiar dacă este competitor pe piaţă, trebuie să luăm în calcul ceea ce este important pentru industria auto din România. De aceea v-am vorbit despre PAR – Parteneriatul Auto Român. Şi, desigur, Ford este în PAR [Dridi este președintele PAR; e o inițiativă prin care să fie accelerate dezvoltările în infrastructură – n.r.]. La fel ca şi Continental şi alţi furnizori de componente.”
Christophe Dridi

Directorul Dacia a vorbit și despre cât de important e 2020. Vor fi 20 de ani de când Renault a preluat compania și sunt așteptate câteva modele noi, printre care e vehiculată lansarea unui model hibrid. Mai ales că grupul auto se regăsește în situația de-a primi amenzi de la UE.

De ce crede directorul Dacia că Duster are succes?

Duster, un SUV low cost produs de Dacia și Renault pentru mai multe țări din lume, are succes mai ales în Vestul Europei, surprinzător sau nu. Ultimele cifre dau această mașină, alături de Sandero, drept două dintre cele mai populare alegeri. În august, de exemplu, Dacia a fost pe locul nouă la nivel european. Renault e pe patru.

„Când a început producţia noului Duster am fost la fabrică. Şi m-am întrebat cum putem să motivăm, cum putem să lucrăm împreună pentru a ajunge la succes noul Duster? Am ajuns la concluzia că trebuie să îi găsim un motto, iar mottoul a fost următorul, şi dacă veţi ajunge în fabrică veţi vedea: «Noul Duster – viitorul nostru, mândria noastră». […] Atunci când vrei să ai succes cu un produs, cel mai important lucru este calitatea. Produsul trebuie să fie perfect, din punct de vedere al calităţii.”
Christophe Dridi

Sigur, Duster e o mașină mai ieftină decât ce propune concurența. Și în acest caz Dridi susține că, prin preț, mașina s-a remarcat. Dar prin calitate a făcut-o să fie cerută iar și iar, conform interviului acordat Gazeta de Sud.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI