18 iul. 2019 | 15:15

Dacia Duster care fură toate privirile: e ca un tanc făcut să reziste și să care

AUTO
Dacia Duster care fură toate privirile: e ca un tanc făcut să reziste și să care

În designul mașinilor, atât Renault, cât și Dacia au arătat o abordare cel puțin conservatoare. Din fericire, sunt alte companii care preiau sarcina asta și transformările aceste mașini în ceva mai mult. E cazul și unui model Duster transformat într-un autoturism superb pentru orice sarcină.

Dacia Duster, așa cum a fost proiectată de Dacia, e disponibilă cu tracțiune 4×2 sau 4×4. Cea mai potrivită alegere, pentru majoritatea drumurilor din România, ar fi cea cu tracțiune integrală. Dar cum ar fi să duci lucrurile un pic mai departe?

Sigur, Renault a încercat deja asta cu o ediție limitată: Dacia Duster Black Collector Edition. Dar e doar pentru Franța și sunt doar 500 de unități disponibile. O companie din Germania a făcut ceva mai mult în acest sens.

Dacia „SUV-ul poporului” Duster, transformată într-o mașină mult mai dură

Dacia Duster off road modificare personalizare Delta Germania

Dacia Duster off road modificare personalizare Delta Germania

Compania Delta din Germania și-a făcut un renume din modificările pe care le aduce mașinilor. De la Volkswagen la Dacia, nu-i scapă cele care au succes. Așa că cei de-acolo au luat un Duster și l-au transformat într-un monstru 4×4 care impresionează pe oriunde îl duci.

Mașina din aceste imagini are instalat un scut protector sub ea, ca să nu-ți mai faci griji de pietrele de pe drum, dar și un set nou de anvelope pe 15 inci. Sunt create special pentru orice tip de teren, dar mai ales pentru drumuri inaccesibile mașinilor obișnuite.

Personalizare te-ar costa, probabil, mai mult decât Duster

Dacia Duster off road modificare personalizare Delta Germania

Dacia Duster off road modificare personalizare Delta Germania

Există protecție și-n partea frontală a acestei mașini Dacia Duster, iar deasupra e un portbagaj pe care ai putea căra lejer porcul de Crăciun sau bagajele pentru vacanță. Lumini noi, jenți noi și un cârlig de tractare care poate trage până la două tone sunt toate puse pe mașină. Prețurile, pentru fiecare componentă în parte, variază de la câteva sute de euro până la aproape 1.800 de euro pentru jenți.

Noile seturi de lumini costă între 264 și 500 de euro, iar luminile LED sunt între 300 și aproape 1.000 de euro. Sigur, la final ajungi să dai pe personalizare mai mult decât ai dat pe mașină. Obții însă un autoturism care nu mai seamănă cu nimic din ce-ar ieși pe poarta fabricii din Mioveni.