Cât de mari sunt șansele să vedem continuări la filmul Warcraft
Filmul Warcraft din 2016 nu a avut parte de o primire caldă din partea criticilor sau a fanilor, dar a strâns sute de milioane la box office. Ce șanse sunt pentru o continuare?
Regizorul Duncan Jones a declarat că ar vrea să continue povestea din filmul Warcraft, însă asta nu depinde doar de el.
Warcraft, regizat de Duncan Jones, a obținut peste 433 de milioane de dolari la box office, la nivel mondial, dar în ciuda acestui fapt, se pare că un sequel în acest univers nu se va întâmpla prea curând.
Jones a spus că ar fi vrut să facă alte două filme, ca să completeze trilogia, dar este improbabil ca acestea să fie create vreodată.
„Am făcut cel mai bun film pe care l-am putut face și am sperat că va avea o conexiune cu audiența. În retrospectivă, cred că oamenii au început să-l aprecieze mai mult decât au făcut-o criticii la început, dar, din nefericre, nu cred că vom mai face un alt film în acest univers”, a declarat Duncan Jones.
De ce nu vor exista filmele Warcraft II și Warcraft III?
Ce am fi văzut în cele două continuări? Jones ar fi vrut să exploreze mai mult poveștile pentru Gul’dan și Thrall, iar la un nivel mai general, despre cum orcii și-au părăsit casa pentru a locui în Azeroth.
El a povestit și cât de greu a fost să facă acest film și cum toată lumea avea un altfel de obiectiv în minte pentru Warcraft. Am lucrat cu Warner Brothers, apoi cu Universal, cu Legendary, cu Blizzard, ai cărui angajați, bineînțeles, erau foarte pasionați de proiect și aveau o idee despre cum filmul trebuie să fie. Mai departe, Legendary a fost achiziționat de Wanda, exact în perioada când făceam filmul”.
Warcraft a avut încasări mari în afara SUA, mai ales în China, unde a strâns 213 milioane de dolari. Astfel, Warcraft este al 258-lea film în clasamentul filmelor cu cele mai mari încasări, înaintea Detective Pikachu și a altor francize.
Ai spune că este o poveste de succes, însă studiourile Hollywood câștigă doar 25% din suma obținută în China, așadar, Legendary a câștigat 53 de milioane de dolari de acolo. Astfel, estimările arată că Warcraft a obținut 145 de milioane de dolari, de fapt, ceea ce se află sub bugetul de 160 de milioane de dolari.