Cea mai ciudată Dacia Logan arată ca un dric. Care-i povestea ei?
Dacia Logan MCV a fost gândită ca o mașină de transportat lucruri și oameni. Dar cum ar fi dacă i-ai extinde capacitatea? Există și-o așa variantă, dar nu-i chiar Dacia și nu-i chiar MCV.
Dacia Logan MCV, când a fost lansată, a fost văzută ca o continuare pentru Dacia Break. Doar că ceva mai stilată, mai așezată și poate mai utilă. Între timp, a ajuns la o generație nouă, iar cineva a improvizat pe cea veche. Există o LADA Largus care seamănă cu Logan MCV și ar putea trece lejer drept dric.
Ce vezi în imaginile din acest articol e o Dacia Logan MCV ajustată ca să poți depozita și mai mult. E ca și cum cineva și-a spus că acest Logan merită un „rucsac”. Transformarea asta costă mai puțin de 800 de euro și ajungi să mărești considerabil volumul de depozitare până la o mie de litri (MCV are circa 570 litri volum de depozitare).
Dacia Logan ca pentru oamenii care cară mult
Elementul pe care îl adaugi pe mașină vine cu set propriu de stopuri pe frână. Totodată, pentru Dacia Logan MCV sau LADA Largus, e gândit ca un spațiu de depozitare mai mare decât un portbagaj montat pe capotă.
Cântărește 40 de kilograme și poate duce până la 100 de kilograme. Astfel, chiar dacă volumul crește, nu crește cu prea mult capacitatea de-a căra. Oricum, pentru trolere sau alt tip de bagaje care nu sunt prea grele ar putea fi o idee bună.
Dacă vrei așa ceva pe-o Dacia Logan MCV, e bine să știi că tot portbagajul acesta e construit din fibră de sticlă și, deocamdată, nu e clar dacă poliția te amendează sau nu că ai așa ceva.
Producătorul susține că a aplicat ca acest element să respecte legile, dar încă nu are o confirmare. Altfel, nu trebuie neapărat să cumperi așa ceva, dacă nu vrei, poți să-ți faci pe comandă. Sau poate cauți o mașină suficient de mare, din fabrică, astfel încât să nu mai treci prin atâtea modificări.