Pariul Amazon pentru tineri ar putea fi cea mai tare televiziune
Twitch este o platformă populară printre tineri, însă despre care nu multă lume știe că este deținută de Amazon. Acum, compania are planuri mari cu aceasta.
În esență, Twitch este o platformă pe care utilizatorii pot face streaming în timp real a videoclipurilor legate de jocuri video, în special a celor din zona e-sports. Acum, vine cu o îmbunătățire drastică pentru utiliziatorii săi. Twitch Studio a fost lansată marți, 12 noiembrie, și este versiunea îmbunătățită a platformei.
În esență, ideea din spatele acesteia este simplă: prin Twitch Studio, Amazon vrea să facă mai ușor pentru oricine să înceapă să facă streaming live. Le oferă utilizatorilor instrumente prin care pot face ca stream-urile lor să pară mai profesioniste, chiar dacă nu au experiență cu așa ceva.
După cum a explicat anterior compania, mulți oameni s-au gândit să se ocupe cu streaming-ul, însă au renunțat deoarece procesul a fost prea dificil. Noul software își propune să îi ajute să depășească obstacolul configurării unui stream pentru prima dată.
Twitch Studio este doar varianta intermediară prin care utilizatorii pot înțelege care e treaba cu streaming-ul live. Scopul e ca aceștia să treacă apoi pe Twitch.
Amazon vrea să facă mai mulți bani din Twitch
În spcial în rândul celor mai tineri, platofrma este extrem de populară. În medie, 15 milioane de utilizatori se conectează zilnic să vadă stream-uri live pe Tiwtch.
Amazon a cumpărat Twitch în 2014, într-un război de licitație din 2014 cu Google, pentru un miliard de dolari. La patru ani de la această achiziție și la doar șapte după lansarea sa inițială, Twitch se mândrește cu o evaluare de aproximativ 3,79 miliarde de dolari.
Pe lângă abonamente, Twitch face bani din reclame, pe care le integrează în fluxurile sale. Astfel, cu cât există mai mulți streameri pe platformă, cu atât compania poate face mai mulți bani, pentru că afișează mai multe reclame.