3 trucuri de la Google de care trebuie să știi în Maps, YouTube și nu numai
Pe lângă ce tehnologii mai dezvoltă în ultima vreme, Google tot are o mare problemă: utilizatorii cu parole proaste. Așa că a îmbunătățit managerul de parole. Iar Maps primește unul dintre modurile utile dezvoltate de companie în ultimii ani.
Cea mai bună veste de la Google e că ai în YouTube opțiune de autodistrugere a istoricului. În mai, Google a anunțat că introduce funcția de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Include lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-ștergere (autodistrugere) va fi disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția poate fi setată pentru declanșare automată, la intervale de trei sau 18 luni.
În același context, funcționalitatea de incognito pe Maps e de acum disponibilă. Asta și pentru că icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online. Astfel, după Chrome și YouTube, Google Maps va avea așa ceva.
Când activezi modul incognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google. Totodată, nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului incognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. În primă fază, va fi disponibil pe Android, apoi pe iPhone.
Google crede că se descurcă mai bine decât tine cu parolele
Când vine vorba de parole, utilizatorii sunt veriga slabă. De la clasicele 123abc până la ziua de naștere sau nume, de multe ori utilizatorii nu țin cont că ar trebui să fie o parolă cât mai complexă. Astfel, Google a adus niște completări managerului de parole pe care îl ai în Chrome și online.
Google oferă de ceva vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. De acum, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte. Practic, ai un plus de informație ca să știi să alegi mai bine.