Samsung Galaxy X ar putea fi un telefon pliabil cu trei ecrane

Samsung Galaxy X ar putea fi un telefon pliabil cu trei ecrane
13:09 23.04.2018

Samsung Galaxy X va fi modelul inedit al companiei sud-coreene, un telefon pliabil, cu trei ecrane, care ar putea fi lansat în 2019.

Informații despre Galaxy X au fost publicate pe pagina online The Bell, unde sunt dezvăluite detalii despre fabricarea unor piese pentru un telefon pliabil. Alte zvonuri spuneau până acum că Samsung are de gând să lanseze un model cu ecran flexibil, dar ultimele știri dezmint în totalitate acest mit.

Anul 2019 ar putea să te surprindă cu cele mai bizare telefoane, iar Samsung cu siguranță se va afla printre primii care vor uimi piața cu modele inedite. Dacă iPhone X a fost o inovație pentru Apple, de ce n-ar fi și Galaxy X la fel pentru Samsung.

Dar gigantul sud-coreean nu vrea să surprindă cu cine știe ce crestătură pe ecran, ci cu un design total diferit, extrem de rar pentru un smartphone.

Samsung nu vrea ca Galaxy X să fie un prototip, dar nici nu trebuie să te aștepți să fie un telefon accesibil oriunde în lume. Este posibil ca noul model să nu fie disponibil decât pe anumite piețe.

Mărimea fiecărui panou va fi de 3,5 inci, astfel încât fața telefonului va fi echipată, prin pliere, cu un ecran de șapte inci. Spatele primului panou va fi prevăzut cu un alt ecran de 3,5 inci, pentru a putea verifica afișajul chiar și când telefonul este pliat.

Sună bine în teorie. Ar fi pentru prima dată când un telefon îți oferă o panoramă hi-tech de șapte inci, aproape ca o tabletă. Și nici nu e nevoie să deschizi telefonul pentru a verifica ora, data sau apelurile sau mesajele primite pentru că al treilea ecran îi sporește accesibilitatea. Din primele informații, ar semăna mult cu un Galaxy Note pliat.

Faptul că momentan va fi lansat un Galaxy X nici prototip, nici model accesibil la nivel global, arată că Samsung vrea să se asigure că publicul se familiarizează întâi cu noul concept și nu îi va surprinde neplăcut cu un telefon bizar. E bine să cunoască și părerea clienților, înainte de a se apucă să-l producă în masă.

Sursa: Forbes