Cât de mult au scăzut vânzările de Samsung Galaxy S9
Samsung a publicat estimările pentru cel de-a doilea trimestru al acestui an. Din câte se pare, nu reprezintă un motiv de mândrie pentru sud coreenii. Principalul vinovat ar putea fi vânzările de Galaxy S9 și Galaxy S9 Plus.
Cu scurt timp înaintea publicării rezultatelor financiare oficiale pentru ultimul trimestru, Samsung publică o estimare referitoare la situația financiară pe cele trei luni care tocmai s-au încheiat.
Pornind de la această premisă, pe trimestrul doi al acestui an, sud coreenii estimează un profit operațional de 13,2 miliarde de dolari obținut din încasări de 51,8 miliarde de dolari. Aceste valori aparent îmbucurătoare sunt de fapt în scădere cu 0,7% față de situația de acum un an în materie de vânzări.
Situația este mult mai tristă comparativ cu primul trimestru al acestui an.
Încercând să găsească un vinovat pentru situația de la Samsung, analiștii The Wall Street Journal au afirmat că problema pleacă de la Galaxy S9. Telefonul ar fi trebui să facă minuni în cel de-a doilea trimestru al acestui an, primul în care s-a comercializat.
Din păcate, conform estimărilor, vânzările actualului vârf de gamă au fost apropiate de cele ale Galaxy S3. În teorie, ar trebui să atingă pragul de 31 de milioane de unități comercializate până la finele acestui an. Ca referință, în 2016, s-au vândut 50 de milioane de exemplare de Galaxy S7.
Una dintre cele mai profitabile divizii Samsung este responsabilă de producția de panouri OLED. Se pare însă că și aceea are mari șanse să ne dezamăgească până la finele anului. Motivul are legătură cu faptul că Apple plănuiește să lanseze un iPhone de 6,1 inci cu un panou LCD.
În același timp, gigantul din Cupertino se pare că va iniția o colaborare cu LG Display pentru OLED-urile ce vor fi folosite în viitorul iPhone X, particularitate care va avea un impact dezastruos asupra încasărilor obținute de Samsung.