Reclamele care te vor face să vrei o mașină

Reclamele care te vor face să vrei o mașină
Alex Rizea
14:46 06.02.2018

Ca în fiecare an, la finala Super Bowl am avut parte de cele mai amuzante și scumpe reclame care au rulat pe televizor. Constructorii auto nu au lipsit și au strâns elogii pentru spoturile lor.

Anual, finala Super Bowl atrage milioane de fani americani în fața televizoarelor. Reclamele sunt, de cele mai multe ori, pe măsura grandiosului eveniment sportiv. Printre constructorii auto care au marcat momentul s-au numărat Jeep, Lexus, Toyota sau Kia. Finala Super Bowl (finala Ligii Naționale de Fotbal American -NFL) a fost câștigată în 2018 de Philadelphia Eagles în fața celor de la New England Patriots, cu scorul de 41-33.

Kia la Super Bowl

Kia a optat să promoveze modelul Stinger. Sud-coreenii l-au ales ca imagine pe Steven Tyler (69 de ani), solistul trupei Aerosmith. În spot, cântărețul este filmat pe un circuit, acolo unde are puterea de a da timpul înapoi. Doar la volanul automobilului Kia Stinger.

Jeep a făcut ce știe mai bine

Americanii de la Jeep au ales o reclamă simplă, care să scoată în evidență calitățile modelului Wrangler. În imagini, se poate vedea cum se comportă un Wrangler de culoare roșie pe un traseu off-road. Jeep-ul trece printr-un râu, escaladează stânci și își vede în continuare de drum ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. În fond, asta este misiunea unui Jeep.

Lexus a fost despre lux

Lexus a preferat să facă cunoscut publicului modelul LS 500 F SPORT, iar elementul principal al spotului a fost King T’Challa (Black Panther), unul dintre personajele peliculei Marvel. La mai bine de o săptămână de la apariția sa, reclama a adunat aproape trei milioane de vizualizări pe contul oficial de YouTube al companiei Lexus.

Toyota a mers cu un mesaj progresist

Toyota nu a ales nicio vedetă care să-i promoveze automobilul. Japonezii au mizat pe spiritul de unitate și s-au folosit de sloganul „We’re all one team” („Suntem toți o echipă”). Alegerea a fost inspirată, cu atât mai mult cu cât Toyota este partener oficial al echipei naționale a Statelor Unite ale Americii care va repreznta țara la Olimpiadă.

Dacă ești curios câți oameni au urmărit finala Super Bowl anul acesta, ei bine, au fost peste 100 de milioane de americani. Anul trecut, conform The New York Times, doar difuzarea reclamelor a costat aproximativ 534 de milioane de dolari. În medie, reclamele au câte o durată de aproximativ un minut. Totuși, timpul unui spot publicitar poate varia de la câteva secunde până la un minut și jumătate.

loading...