OnePlus 5T câștigă competiția cu Samsung Galaxy Note 8, într-o reclamă

de: Alexandru Puiu
26 01. 2018

Este din ce în ce mai dificil să faci o reclamă originală pentru smartphone-uri de top, dar cei de la OnePlus au fost destul de creativi în clipul de mai sus.

În doar câțiva ani, OnePlus a devenit un brand foarte puternic la nivel global. Deși a avut un început foarte lent și a comercializat telefoane doar prin intermediul site-ului companiei, situația s-a remediat de curând, iar acum găsești mult mai ușor un OnePlus.

Cei de la OnePlus au dat dovadă de foarte multă luciditate în momentul în care au decis să lanseze maxim două smartphone-uri pe an, într-o manieră foarte similară cu practicile Apple. Astfel, oficialii companii se pot concentra mai bine pe nevoile utilizatorilor din piață și, în același timp, pot promova mai ușor dispozitivele din ofertă.

Cel mai recent smartphone al chinezilor este OnePlus 5T, un telefon cu specificații de top care merită toată atenția. În privința hardware-ului, se aliniază la majoritatea aparatelor scumpe din piață, dar are 8GB RAM și este mai ieftin decât vârfurile de gamă de la Google, Samsung, Huawei sau orice alt producător.

Cea mai nouă reclamă pentru OnePlus 5T nu pune însă accent pe prețul accesibil, ci pe performanța relativă la Samsung Galaxy Note 8. Cel mai scump smartphone al sud coreenilor costă de două ori mai mult decât un 5T, dar când vine vorba de performanță brută, se pare că este în urma creației chinezești.

Partea amuzantă constă în presiunea pusă pe cei care încearcă să ruleze 20 de aplicații comune pe cele două telefoane, una după alta. În final, întregul proces a durat mai puțin pe OnePlus 5T, iar utilizatorul din spatele smartphone-ului a putut să scape de loviturile cu cactuși. Asocierea dintre gadgeturi și cactuși nu am înțeles-o, dar reclama este destul de atractivă și cred că acesta este scopul, în final.