Netflix a început să bage reclame pe platformă și își supără abonații
Popularitatea Netflix se datorează mai ales faptului că nu te lovești de reclame în cadrul unei sesiuni de binging. Se pare însă că situația s-ar putea schimba în curând.
Ca orice platformă online de dimensiuni generoase, oficialii Netflix fac numeroase experimente cu funcții noi, unele mai utile decât altele. Multe dintre ele nu vor ieși niciodată din stadiu beta, în timp ce altele vor suferi numeroase modificări până să fie implementate la scară largă. Trebuie avute în vedere aceste particularități, mai ales când vorbim de introducerea de reclame pe îndrăgita platformă de streaming.
În trecut, ne-am obișnuit să vedem reclame doar pe site-uri sau servicii online cu acces gratuit. Practic, în momentul în care optezi să nu plătești pentru acces la Spotify, te aștepți ca oficialii din spate să câștige bani de pe urma ta prin intermediul anunțurilor cu scop comercial.
Același lucru se întâmplă și pe YouTube. În contextul în care orice persoană care se uită pe Netflix plătește niște bani, nu va fi nimeni încântat să vadă reclame când se uită la serialul preferat, între episoade sau în timp unui episod.
Din păcate, cei de la Netflix au confirmat pentru TechCrunch că nu este vorba doar de un zvon. În mod real, un număr mic de abonați „se bucură” în această perioadă de reclame pe Netflix. Partea bună este că nu vorbim de reclame tradiționale, ci de promo-uri video pentru show-urile pe care le mai găsești pe platforma de streaming și care s-ar putea să-ți placă. Partea proastă este că sesiunea ta de binging va putea fi întreruptă și respectiva situație nu este plăcută niciodată.
Dacă reclamele pe Netflix vor ajunge să fie o constantă pe platforma online, nu este exclus ca unii utilizatori să renunțe la streaming. În același timp, reprezintă o posibilitate reală și introducerea unei taxe suplimentare pentru eliminarea reclamelor cu pricina. Momentan însă, toate acestea sunt speculații.