De ce pierde LG foarte mulți bani cu telefoanele, dar nu se oprește
Divizia de telefoane mobile LG a pierdut peste 130 de milioane de dolari în trimestrul al treilea al acestui an, dar conducerea spune că totul face parte dintr-un plan.
LG Electronics a anunțat rezultatele financiare pe al treilea trimestru al anului fiscal 2018, iat divizia de telefoane mobile a companiei a înregistrat din nou pierderi uriașe, 130,5 milioane de dolari, în timp ce vânzările au stat la 1,8 miliarde de dolari, cel mai puțin din ultimii doi ani.
Cu toate acestea, pierderile din acest trimestru au fost mai mici decât în trimestrul anterior când a pierdut 162,7 milioane de dolari și mai puțin decât a pierdut în trimestrul trei al anului 2017, 329,5 milioane de dolari. Datorită acestei reducerii hemoragiei, cei de la LG spune că totul merge conform planului.
Sud-coreenii au declarat că au redus deficitul datorită „concentrării asupra produselor de mid-range”, o declarație ciudată având în vedere că majoritatea schimbărilor le-au avut telefoanele de top de la LG.
La nivel de telefoane de mijloc, a reintrodus seria de telefoane G și introducerea sistemului Android One pe telefoanele mai ieftine. A trecut aproape un an decând compania a decis să-și regândească strategia cu telefoanele mobile. De atunci, compania a lansat patru telefoane de top, a întemeiat o divizie numită Software Upgrade Center care se va ocupa de a livra cele mai noi actualizări Android pe telefoanele LG, și a introdus brandul ThinQ pentru telefoanele high-end.
Nu știm exact câte telefoane mai vinde, dar ese estimat că LG G7 ThinQ a primit mult mai multe precomenzi decât G6 pe piața din Coreea. De asemenea, reprezentanții companiei cred că LG V40 ThinQ se va vinde bine și va ajuta la creșterea veniturilor din trimestrul fiscal patru.
Divizia de telefoane mobile poate nu o duce prea bine, dar compania are venituri frumoase, înregistrând un profit operațional de 667 de milioane de dolari.