Actualizarea de iOS 12 care rezolvă problemele cu prețiosul tău iPhone Xs
După câteva săptămâni de critici la adresa noilor smartphone-uri, Apple a decis să remedieze problemele înregistrate de iPhone Xs și Xs Max prin intermediul iOS 12.0.1.
La scurt timp după ce iPhone Xs și Xs Max au intrat în posesia primilor utilizatori, mai multe persoane s-au confruntat cu o situație penibilă. Nimic nu este mai supărător decât să investești 1500 de dolari într-un telefon pentru a-ți da seama că nu-l poți încărca prin intermediul unui cablu, decât atunci când nu se află în standby.
Practic, riscai să te trezești dimineața cu smartphone-ul descărcat, pentru că nu ai fost suficient de ”inspirat” încât să-i deblochezi ecranul înaintea introducerii cablului.
Deși nu a existat un comunicat de presă din partea Apple pe marginea situației jenante, gigantul din Cupertino se pare că și-a asumat situația și a lansat iOS 12.0.1 pentru a o remediat. Actualizarea a fost lansată în urmă cu mai puțin de 24 de ore și poate fi instalată de către toți posesorii de iPad și iPhone care în urmă cu aproximativ o lună își instalau iOS 12.
Update-ul are aproximativ 100MB.
Mai multe detalii despre problemele care au fost soluționate prin noul iOS se găsesc în comunicatul de mai jos.
iOS 12.0.1 include corecturi de erori și îmbunătățiri pentru iPhone sau iPad. Această actualizare:
- Corectează o problemă din cauza căreia unele dispozitive iPhone XS nu începeau să se încarce imediat ce erau conectate la un cablu Lightning
- Rezolvă o problemă din cauza căreia dispozitivele iPhone XS se puteau reconecta la o rețea Wi‑Fi în banda de frecvență de 2,4 GHz în loc de 5 GHz
- Restaurează poziția inițială a tastei “.?123″ pe tastatura iPad‑ului
- Corectează o problemă care putea împiedica afișarea subtitrărilor în unele aplicații video
- Rezolvă o problemă din cauza căreia conexiunea Bluetooth putea deveni indisponibilă
- Pentru informații despre conținutul de securitate al actualizărilor software Apple, vezi site-ul oficial.