05 apr. 2018 | 13:00

Abonamentul pentru mașini BMW poate schimba industria auto

ACTUALITATE
Abonamentul pentru mașini BMW poate schimba industria auto

BMW anunță că va implementa un serviciu bazat pe abonamente, prin care clienții își pot lua cele mai noi modele de mașini.

După ce zilele trecute au apărut diverse zvonuri cu privire la noul program al celor de la BMW, prin care îți poți cumpăra mașini la abonament, companie le confirmă. BMW lansează un nou serviciu de abonament lunar și îți oferă accesul la o flotă de automobile pentru o taxă fixă, lunară.

Noul program de abonamente BMW începe de la 2.000 de dolari pe lună și poate ajunge până la 5.000 de dolari. Serviciul numit Access va fi lansat prima dată în Nashville, urmând ca, ulterior, BMW să-l implementeze și pe alte piețe.

Pentru 2.000 de dolari pe lună, clienții pot alege între modele ca X5 SUV, seria patru sau cinci, dar și versiuni hibride. Dacă ești dispus să plătești 3.700 de dolari pe lună poți opta pentru convertibile M4, M5 sau M6, dar și SUV-urile X5M și X6M.

Taxa lunară include asigurarea, întreținerea și asistența rutieră.

„Odată ce un vehicul a fost solicitat, un reprezentant BMW va livra personal mașina, în funcție de nevoile clientului, locația și ora dorită. Vehiculele ajung complet alimentate, cu preferințe personale deja presetate. Nu există nicio condiție în ceea ce privește luna în care clientul își poate schimba mașina”, au declarat reprezentanți BMW.

Chiar și așa, planul de 3.700 de dolari pe lună este de aproape trei ori mai mare decât costul unui leasing pentru un M5 în Nashiville. Cu toate acestea, un contract de leasing necesită o plată în avans de 5.724 de dolari și nu include asigurare și întreținerea.

Noul serviciu BMW nu este atât de nou și pentru șoferi. Porsche are deja abonamente care variază de la 2.000 de dolari până la 3.000 de dolari pe lună.

În plus, BMW este una dintre puținele companii, dacă nu singura, care intenționează să perceapă o taxă lunară clienților care vor să folosească sistemul popular CarPlay de la Apple în mașinile lor. Majoritatea producătorilor auto oferă CarPlay sau Android Auto ca o caracteristică standard.