Oscar 2017: Reclamele Samsung promit că telefoanele nu vor mai exploda
Brandul Samsung a fost prezent ieri nu doar la MWC 2017, ci și la premiile Oscar 2017, având trei reclame difuzate la eveniment.
Există un trend recent prin care companiile își fac reclamă la cele mai noi telefoane în cadrul festivității de premiere, iar ediția Oscar 2017 nu a fost diferită. Samsung, însă, a venit cu o nouă abordare, prin care ne transmite, într-un mod nu foarte subtil, că telefoanele lor nu au probleme, iar că eșecul Note 7 a fost un simplu episod, arată theverge.com.
”Calitatea este prioritatea noastră”, ni se spune în prima reclamă a companiei. Cea de-a doua reclamă se axează pe prezentarea noilor metode de verificare a bateriilor, care se bazează pe opt teste diferite pentru ca telefoanele să nu-ți ia foc în buzunar. Nu în ultimul rând, a treia reclamă difuzată de Samsung în timpul galei Oscar 2017 ni i-a adus în prim plan pe Casey Neistat și pe Simone Giertz, drept creatori ai viitorului.
Samsung încearcă să vină întotdeauna cu reclame interesante la Oscaruri, prin care să își promoveze produsele. În 2016, William H. Macy a purtat un Gear VR pentru a face reclamă produsului, iar acum doi ani, Ellen DeGeneres și-a făcut un selfie sponsorizat pe scenă, folosind un Galaxy Note 3.
Pe măsură ce Samsung Galaxy S8 se apropie de lansare, este din ce în ce mai evident că brandul face tot posibilul pentru a-i face pe potențialii clienți conștienți de schimbările aduse procesului de producție. Compania a avut destul de suferit în urma problemelor cauzate de exploziile și retragerea de pe piață a modelului Note 7. Până ce un Galaxy Note 8 va apărea pe piață, însă, compania se pregătește de lansarea modelului S8, care are și o dată oficială de lansare și până la care nu mai avem foarte mult de așteptat.