Facebook va lansa roboți virtuali care vor lucra în grupurile de discuții
Facebook va lansa o nouă clasă de boți care lucrează în grupurile de discuții de pe Messenger, dar nu cu scopul cu care ați crede.
Facebook va dezvălui la conferința F8 o nouă versiune de boți care lucrează în grupurile de discuții de pe Facebook Messenger, cu scopul de a-i menține pe utilizatori în permanență informați cu privire la cele mai recente știri apărute. Iar compania lucrează deja cu mai multe companii pentru a începe construcția acestor boți, conform Tech Crunch.
Spre exemplu, un grup de pasionați de fotbal de pe Messenger ar putea adăuga un bot în thread-ul lor și acesta ar fi capabil să îi mențină informați cu privire la progresul unui meci, schimbările scorului și alte informații din timpul jocului. Mai mult, boții integrați într-un grup de discuții al unei companii, ar putea să-i mențină pe angajați la curent cu status-ul comenzii pe care au făcut-o sau cu ultimele noutăți în domeniul în care activează.
Partea cea mai bună este că grupul de boți pe care cei de la Facebook îl vor integra vor rezolva problemele actuale ale platformei pe care compania a lansat-o în 2016. În primul rând, aceștia nu vor avea forma unor parteneri de discuție, ci vor fi mai degrabă boți care vor avea rolul primordial de a te pune la curent în timp real cu ultimele știri apărute. Din acest motiv, nu te aștepta să ai parte de același tip de conversații plictisitoare.
Pentru că noua versiune de boți va fi integrată într-un grup de conversații, nu va exista o presiune ca aceștia să se comporte uman, ci ei vor avea oportunitatea de a servi unei utilități specifice.
Pe lângă aceste atribuții bine definite, boții pentru grupurile de conversații vor fi capabili să răspundă prin „mesaje structurate” (acestea includ un titlu, o imagine, o descriere și un URL și te determină să vizitezi o pagină web, să vizionezi stadiul unei comenzi sau să faci o rezervare la un restaurant). Această funcționalitate le permite companiilor să creeze sisteme similare cu cele ale Uber sau KLM.
De asemenea, Facebook lucrează cu dezvoltatorii Live Chat pentru a construi plug-ins-uri în stilul butoanelor de contact de pe ”Message Us” și pe care utilizatorii pot apăsa pentru a contacta compania în cauză.
În prezent, Facebook nu taxează companiile sau creatorii cu niciun fel de abonament sau costuri pentru operarea boților pe platformă. Cu toate acestea, Facebook poate împinge companiile care se folosesc de boți să cumpere spațiu publicitar pe News Feed și prin intermediul căruia utilizatorii pot iniția conversații pe Messenger cu acești boți.