Digi Mobil: nema telefon, nema suport, nema încredere

OPINII
Digi Mobil: nema telefon, nema suport, nema încredere
22 nov. 2017 | 14:11

Dacă ai de gând să te bucuri de tot ce-ți promite Digi Mobil în reclame, atunci fii pregătit și pentru situația în care o să stai pe drumuri și tot la alți operatori te vei uita.

Am făcut schimbarea către Digi Mobil acum câțiva ani, când apelurile încă se mai deconectau în centrul orașelor. Astăzi am internet 4G și în tunelurile de metrou, multe chestii nelimitate și telefoane la ofertă. Ce s-ar putea să nu primești, însă, e un ajutor bun din partea celor care te îmbie să semnezi contracte, făcându-ți promisiuni de care ei știu că nu se pot ține.

[related]

Dacă astăzi nu ți s-au aliniat stelele, ai șanse mari să rămâi cu ochii în soare și cu nema telefon de la Digi Mobil, chiar dacă lucrurile par că merg bine. Ajungând într-unul din magazinele operatorului, iei un loc pe scaun și îi spui respectivului de dincolo de birou că vrei asta și asta: un telefon în rate și implicit, un abonament pentru el.

Nimeni nu are nici cea mai vagă idee când sau dacă există telefonul pe care ți-l dorești, însă ai șanse mari să primești o promisiune verbală că dispozitivul va ajunge într-o săptămână și că poți să semnezi contractul pentru abonament. Tot atunci ți se indică și faptul că îndeplinești cererile standard impuse de bancă pentru a putea accesa creditul, așa că n-ai niciun motiv să nu semnezi contactul pentru abonament, telefonul fiind la doar câteva zile distanță.

Pentru că a trecut mai bine de o săptămână de la semnarea abonamentului, vei vrea să suni la call center și să dai un mail către suport, ca să nu te pui aiurea pe drumuri. Din ambele direcții vei primi răspunsuri vagi, pentru că nu știe stânga ce face dreapta, implicit nimeni nu știe când mai vin telefoanele în stoc.

La o lună după semnarea contractului, când deja ți se emite prima factură pentru un abonament pe care nu îl poți folosi, te vei gândi probabil să mergi în magazin și să-l întrebi de sănătate pe cel care ți-a promis telefonul. El îți va răspunde că ”telefonul nu mai e în ofertă”, așa că poți să iei un pliant de pe biroul lui și să-i arăți contrariul. În scurt timp, după ”o verificare”, telefonul este încă în ofertă, dar nu în stoc.

Dacă încă n-ai făcut scandal până acum, telefonul va sosi în locație și vei putea începe procedura pentru credit. O altă angajată va descoperi că datele tale nu coincid cu cele de la bancă, dar nu va suna la suport pentru că ”știe mai bine programul lor”. Te vei întoarce a doua zi, când eroarea datelor a dispărut ca prin minune și când vei afla că, de fapt, nu te califici pentru credit, cu toate că îndeplinești cerințele standard, despre care ai fost informat cu ceva vreme în urmă.

[related]

La final, tragi linie și aduni, sau mai degrabă scazi: ai un abonament pe care nu-l poți folosi pentru că nu ai telefonul care ți s-a promis că vine într-o săptămână; ai un telefon pe care oricum nu-l poți lua în rate pentru că nu te califici la programul de credit; ai făcut piciorul frumos pentru că ai mers de câteva ori în locația Digi Mobil, încercând să afli cât de multă țeapă ți-ai luat. Constați că e 22 noiembrie când afli veștile despre necalificare și că era 10 octombrie când ai încercat prima dată să faci o treabă, pe care ai reușit s-o faci doar pe jumătate și nici măcar pe aia bună.

Nema dobândă nema telefon.