Cea mai nouă mașină electrică se încarcă mai repede ca un telefon mobil
Tehnologia din spatele mașinilor electrice a progresat într-un ritm alert, vehiculele devenind tot mai performante și ușor de întreținut. Noua apariție pe piață, vehiculul electric Fisker EMotion vine cu îmbunătățiri semnificative și la un preț care îl încadrează în spectrul mașinilor de lux.
Fiind o mașină de lux, Fisker EMotion este o creație cu un design futurist, iar interiorul este creat pentru a spori confortul conducătorului auto și al pasagerilor. În plus, vehiculul dispune de o interfață de ultimă oră, care îi permite fiecărui pasager să se folosească de un ecran prin intermediul căruia să acceseze orice material de difuzare.
Pentru că vehiculul se încadrează în categoria mașinilor de lux, prețul la care vine este pe măsură- el poate fi pre-comandat la 129.000 de dolari. Vehiculul cu aspect futurist are o autonomie de 643 de kilometri și poate atinge viteza maximă de 260 km/h. Dar acestea nu sunt cele mai impresionante dotări cu care aceasta se prezintă și poate că cea mai de seamă calitate este timpul de încărcare, de 9 minute pentru 100 de kilometri. Acest lucru este posibil mulțumită tehnologiei din spatele bateriei, care se folosește de grafen și care a fost creată în colaborare cu Nanotech Energy Inc., scrie futurism.com.
Datorită performanței de care dă dovadă vehiculul companiei Fisker, el va putea să concureze cu ușurință cu omologii săi pe petrol și diesel. În plus, dacă EMotion se va ridica la înălțimea așteptărilor, ea va depăși aproape toate celelalte mașini electrice de pe piață, incluzând aici Tesla Model S. Modelul celor de la Tesla are o autonomie de 300 de kilometri și durează o oră să se încarce complet.
De asemenea, există o competiție promițătoare cu modelul Mission E, al Porsche. Compania vrea să producă un vehicul electric până în anul 2020, care ar avea o autonomie de 450 de kilometri, cu un timp de încărcare de 15 minute.
Această competiție pe piața mașinilor electrice este binevenită și va încuraja inovația, care va spori vânzarea mașinilor mai prietenoase cu mediul.