Alibaba vrea să-ți vândă următoarea mașină printr-un tonomat gigantic
Chinezii de la Alibaba ar putea crea cel mai mare tonomat realizat vreodată cu scopul comercializării de mașini de lux celor care vor să fie eficienți.
Cel mai important gigant din comerțul online asiatic vrea să facă o mișcare importantă în afara internetului. Este vorba de un sistem automatizat prin intermediul căruia să comercializeze mașini de lux. Respectivul mecanism va funcționa ca un tonomat gigantic de dimensiunea unei parcări supraetajate cu un număr semnificativ de etaje.
În mod evident, ecuația va fi completată de o componentă online a întregului proces. Cei care vor să achiziționeze un Ferrari, Porsche, BMW sau Bentley de la Alibaba, sunt nevoiți să-și instaleze o aplicație de mobil. Prin intermediul aplicației, vor vedea detalii legate toate autoturismele din colecție și particularități de achiziție. În momentul în care te-ai decis pe un model, îți va fi verificat contul și va fi inițiată procedura de leasing. Noua mașină va coborî în fața tonomatului dacă ai putut achita 10% din valoarea ei, urmând ca restul să fie achitat în rate lunare, ca în orice altă procedură de leasing.
Deși conceptul pare destul de abstract și relativ dificil de implementat, este departe de a fi singurul de acest fel. În Statele Unite, o companie cu numele Caravana a realizat ceva similar în Atlanta, Georgia încă din noiembrie 2013. În acel caz însă a fost vorba doar de comercializarea automatizată de mașini uzate, nu de autoturisme noi.
Era imposibil ca asiatici să nu se poată lăuda cu un record în materie. Pornind de la această premisă, Autobahn Motors a implementat la începutul acestui an cel mai impozant tonomat de mașini. Are 15 etaje și facilitează în mod exclusiv achiziția unor autoturisme de lux de la branduri cunoscute precum Ferrari, Porsche, BMW sau Bentley.
Revenind la proiectul celor de la Alibaba pentru un tonomat de mașini, acesta ar trebui să se materializeze anul acesta.