08 aug. 2016 | 15:59

Trailerul la Quake Champions îți va aduce aminte de vremurile bune

VIDEO VIDEO

În luna iunie, la E3, am aflat primele detalii despre noul Quake Champions printr-un teaser, dar abia acum înțelegem viziunea pe care o au dezvoltatorii pentru noul joc prin intermediul trailerului de mai sus.

ID Software și Bethesda vor să reinventeze o mare parte din modul în care jucați viitorul joc Quake, dar vor face eforturi semnificative pentru a nu aliena fanii seriei. De exemplu, acesta va fi primul titlul din serie care va introduce un sistem de clase. Astfel, tipul de caracter pe care îl veți alege va influența modul în care puteți juca jocul și nu va fi vorba doar de o schimbare estetică. Pe de altă parte, vor fi păstrate particularități precum rapiditatea acțiuni și lipsa nevoii de a reîncărca orice armă pe care puneți mâna. ,,În același stil clasic Quake, veți avea la dispoziție un arsenal de arme puternice și unice, fiecare din ele oferind un sentiment de familiaritate jucătorilor cu experiență de Quake. Nu vor exista timpi de încărcare a armelor și nu va fi nici o limită pentru numărul de arme pe care îl puteți avea la voi.

În ceea ce privește disponibilitatea jocului, nu știm decât că o versiune beta închisă a titlului va fi lansată în 2017, cea ce înseamnă că la scurt timp după ar trebui să avem parte și de o lansare oficială. Din păcate, nu este exclusă amânarea lansării până în 2018.

O altă variabilă foarte importantă legată de Quake Champions vizează modul în care va fi comercializat. Din câte se pare, dezvoltatorii cochetează cu oferirea titlului într-un format free-to-play, cu opțiuni de achiziții in-app. ,,Pot spune cu siguranță că aceasta este o problemă foarte dificilă, iar noi încercăm să ne dăm seama cu exactitate ce-și doresc oamenii și cum vor perecepe aceste lucruri. Nici măcar nu încerc să mă feresc! Nu e ca și cum știm și nu vrem să spunem nimănui, nu știm și încercăm în continuare să ne dăm seama.” Atât de ambigu a detaliat Tim Willits de la ID Software, într-un interviu pentru PC Gamer, situația distribuirii titlului într-un format gratuit.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele