The Hire: BMW revine cu scurtmetraje scumpe de promovare

12:40 29.10.2016

În urmă cu aproximativ 15 ani, cei de la BMW au inițiat o campanie de marketing formată din scurtmetraje foarte scumpe. Seria The Hire continuă acum cu alte câteva filme, dintre care primul e intitulat The Escape.

În 2001, am văzut primul clip de aproximativ 10 minute menit să promoveze un BMW. Mașina efectivă era însă foarte ușor de trecut cu vederea, la cât de multă acțiunea este în Beat the Devil, clipul de mai jos cu o distribuție formată din Clive Own, James Brown și Gary Oldman, în regia regretatului Tony Scott.  Acela a fost doar un episod din The Hire, alături de alte câteva scurt metraje pe care le găsiți cu ușurință pe YouTube. Pentru că vorbim însă de anii 2000, s-ar putea să nu le găsiți la calitate foarte bună.

The Escape, scurtmetrajul pe care îl puteți vedea mai sus, este primul dintr-o nouă serie finanțată de BMW. Toate filmele noi vor putea fi văzute pe BMWFilms.com și pe YouTube. După 15 ani, Clive Owen își reia rolul de șofer foarte priceput, și nici restrul distribuției nu este ușor de ignorat. The Escape este regizat de Neill Blomkamp pe care s-ar putea să-l cunoașteți ca realizator al District 9 sau Elysium. În cele 10 minute de super acțiune îi mai puteți vedea pe Dakota Fanning, Vera Farmiga și Jon Bernthal. Acesta din urmă l-ați văzut în The Punisher și Daredevil. Bolidul promovat prin acest efort de marketing foarte generos este un BMW seria 5 de ultimă generație.

Dacă aveți o curiozitate vizavi de volumul de efort implicat în acest scurt metraj de 10 minute, pe canalul de YouTube BMW USA sunt câteva teasere și un making of. În mare parte, rezultatul final pare desprins dintr-un film pe care îl vedeți la cinema, doar că fiind vorba de un material de promovare, acesta este disponibil gratuit. Nu este exclus să vedem și segmente de 30 de secunde la TV sub formă de spoturi publicitare în viitorul foarte apropiat.

Sursa: Screen Rant