Super Mario Run a devenit un fenomen global în numai câteva zile
La doar câteva zile după lansarea oficială în AppStore, Super Mario Run reușește să ne atragă atenția cu câteva statistici suprinzătoare.
Ați fi fost tentați să credeți că Nintendo se va mândri la finele lui 2016 cu performanța Pokemon Go, un joc care nici măcar nu a fost dezvoltat in-house. Se pare însă că Super Mario Run, jocul ce a fost anunțat în cadrul conferinței de lansare pentru iPhone 7 și 7 Plus a atras atenția fanilor de pe întregul mapamond. Nu este exclus ca mulți dintre ei să-l fi descărcat doar să vadă despre ce este vorba. În orice caz, la final, câteva recorduri au fost depășite.
Sistemul prin care funcționează Super Mario Run este cât se poate de simplu. Descărcați aplicația gratuită, vă jucați trei niveluri, iar pentru a continua, trebuie să plătiți o taxă unică de 10 dolari. Din păcate, momentan nu se știe câți bani a generat Super Mario Run pentru Nintendo, dar s-ar putea să fie o valoare destul de generoasă.
Într-un comunciat oficial, compania japoneză a făcut public faptul că, în doar 4 zile, Super Mario Run a înregistrat 40 de milioane de descărcări. Această valoare este și mai impresionantă dacă avem în vedere faptul că titlul nu s-a lansat încă pe Android. Doar posesorii de iPhone și iPad s-au aflat la baza respectivei cifre. Nici o altă aplicație până la această oră nu a mai atins această performanță.
Un rol important în popularitatea jocului l-a avut și faptul că Super Mario Run s-a lansat într-o singură zi la nivel global, în 140 de țări simultan. Dacă luăm în calcul acest aspect și faptul că există sute de milioane de utilizatori activi de iDevice-uri, valoarea de 40 milioane nu pare deloc imposibil de atins.
Ca termen de comparație, Pokemon Go a ajuns la 30 de milioane de descărcări în două săptămâni, dar acel joc a avut handicapul lansări treptate în mai multe teritorii.