13 iun. 2016 | 05:46

Riot penalizează angajații pornind de la discuțiile în League of Legends

ACTUALITATE
Riot penalizează angajații pornind de la discuțiile în League of Legends

Într-un studiu intern al celor de la Riot Games, dezvoltatorii League of Legends, au descoperit corelații foarte clare între comportamentul verbal agresiv din jocuri și atitudinea din lumea reală a angajaților.

În mod inevitabil, v-ați întrebat de-a lungul anilor dacă cei care se dau zmei în online sunt la fel de agresivi și în lumea reală. Aceasta este cea mai importantă întrebare din universul online în care ne petrecem din ce în ce mai mult timp. Deși fenomenul descris mai sus este foarte evident pe rețelele voastre sociale preferate, este și mai evident în jocurile online, unde agresivitatea atinge deseori cote alarmante, iar amenințările deviază cu ușurință în direcții extreme.

Deoarece au crezut că există o legătură între comportamentul din League of Legends al angajaților companiei și atitudinea lor față de alți colegi de la muncă, cei de la Riot Games au analizat log-urile discuțiilor din sesiuni de gaming anterioare. În principal, angajații s-au axat pe stilul de dialog al unor foști angajați Riot și cuvintele alese de aceștia în interacțiunea cu ceilalți jucători.

,,Au determinat că 25% dintre angajații care au fost concediații în anul anterior au fost jucători cu un grad foarte ridicat de agresivitate in-game. Cele mai comune dovezi de comportament agresiv erau de gen pasiv-agresiv, afirmații ironice sau autoritare. Uneori, se foloseau de statulul lor de angajați Riot pentru a intima și amenința ceilalți angajați.” În urma studiului aplicat pe 30 de angajați actuali, aceștia au fost clasificați în două grupuri, unii care au avut nevoie de un avertisment foarte serios și alții care ar trebui mai mult sau mai puțin concediați.

,,Aproape toți dintre cei cu care am discutat au fost șocați de propriul comportament. Am primit până și niște esee de la angajați prin care aceștia promit că-și vor schimba comportamentul și vor deveni nu doar mai empatici cu ceilalți jucători, dar se vor transforma în oameni mai buni.” Jay Moldenhauer – Salazar, directorul de resurse umane de la Riot a fost foarte încântat de rezultatele studiului. În definitiv, dacă în trecut am văzut oameni concediați pentru ce au postat pe rețele sociale, de ce nu s-ar aplica același principiu și în cazul atitudinii din jocuri online, mai ales când este vorba de un titlu la care ești plătit să lucrezi.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele