În mod surprinzător, Emporio Armani a lansat smartwatch-uri accesibile
Concurența în domeniul ceasurilor inteligente este una destul de acerbă, dar este greu de ignorat momentul în care, un brand precum Emporio Armani decide să se implice.
Într-o piață dominată de companii din tech, precum Apple, Garmin sau Samsung, există mai mulți jucători importanți din domeniul modei ce încearcă să facă valuri prin lansarea de smartwatch-uri. În funcție de ceea ce vă doriți de la un astfel de gadget și de bugetul pe care îl aveți la dispoziție, s-ar putea să și reușească. Secretul este ca atunci când cochetați cu achiziția un smartwatch, să vă doriți un design clasic, în defavoarea unui ecran încărcat de aplicații.
Pornind de la o filozofie de creație similară cu Withings și Breitling, Emporio Armani nu a anunțat zilele trecute un ceas inteligent cu Android Wear sau un set stufos de funcții inutile. Acesta este mai degrabă un ceas connectat la telefon care, într-un mod cât se poate de discret, vă permite să interacționați cu notificările cele mai importante de peste zi. În plus, aveți și câteva opțiuni prin intermediul cărora puteți interacționa cu câteva funcții alte unui iPhone sau Android.
Emporio Armani Connected pare foarte similar cu un ceas clasic al brandului și este disponibil în mai multe variante, cu cadrane de culori diferite și brățări din piele sau metal. Sub capotă însă, ascunde câteva particularități interesante. În timp ce vă monitoriează toate aspectele efortului fizic, de la număr de pași până la cicluri de somn, vă poate notifica dacă ați primit un mesaj important sau un apel telefonic. Nu puteți vorbi la telefon la el și nici nu puteți citi respectivele mesaje, dar, pentru foarte mulți utilizatori, s-ar putea nici măcar nu fie nevoie.
În cazul în care vreți să schimbați o melodie sau să vă localizați telefonul prin casă, există un buton dedicat pentru asta pe Emporio Armani Connected. Deși pentru foarte mulți utilizatori sigla Armani ar putea fi asociată cu niște investiții fabuloase, prețul de achiziție pentru smartwatch-ul ilustrat mai sus, variază de la 250 până la 400 de dolari. O achiziție poate fi inițiată de pe site-ul companiei.