Intel ne amintește că nu se mai ocupă doar de procesoare în noile reclame

În ultimii ani, vânzările de PC-uri au scăzut semnificativ, iar cei de la Intel au fost suficient de inspirați încât să se orienteze către o varietate foarte mare de alte domenii.

În mentalul colectiv, Intel este sinonim cu producția de procesoare rapide pentru PC-uri, eventual chipseturi de plăci de bază pentru a găzdui în condiții optime acele CPU-uri. În practică însă, diversitatea domeniilor în care activează gigantul american este foarte mare. Tocmai din acest motiv, dacă ați fi urmărit prezentarea de la CES a celor de la Intel, de acum câteva săptămâni, ați fi văzut că afacerea cu procesoare nu a fost nici pe departe pe primul loc.

În speranța că va reuși să vă convingă că Intel este o companie multilateral dezvoltată, gigantul a inițiat o campanie de promovare intitulată Experience Amazing. Pe lângă un nou site și noi bannere, această campanie se va reflecta și în câteva reclame pe care s-ar putea să le vedeți la TV, pe YouTube și alte câteva canale online.

Noile materiale promoționale vor pune accent pe camerele RealSense, pe fluturașii inteligenți ce folosesc Edison și multe alte gadgeturi futuriste aflate în diverse stadii de dezvoltare în laboratoarele companiei. ,,Vedeți, nu este doar un producător de cipuri!” La final, acesta fiind motoul campaniei.

Reclama de mai sus este prima dintr-o serie ce urmează să ajungă online în următoare perioadă și care speră să inițieze un program de rebranding pentru Intel. În contextul în care pe scena de la CES am putut vedea de la Intel o rochie ce măsura nivelul de adrenalină, un robot asistent și o pălărie inteligentă, Experience Amazing ar putea fi cea mai bună metodă pentru a ne demonstra că acelea nu erau doar niște experimente, ci niște proiecte serioase ce urmează să se materializeze în produse comerciale pe viitor.

Alexandru Puiu
01:44 21.01.2016
Citește tot articolul →
Cele mai noi articole video