Hyperloop One a făcut echipă cu o companie locală din Moscova, cu scopul de a aduce Hyperloop în Rusia.
Astfel, se vor căuta metode de a integra această formă revoluționară de transport în rețeaua actuală a orașului. Dat fiind faptul că Moscova are o populație de 16 milioane de oameni, un mijloc de transport ieftin, rapid și sigur merită toată atenția. Imaginea mai mare e și mai interesantă: Hyperloop One are în plan să creeze o legătură directă între Europa și China.
După cum explică Shervin Pishevar, unul fintre fondatori, Hyperloop ar putea fi „coloana vertebrală” a unei Silk Road transformative: o formă de transport de marfă care aduce containere din China în Europa într-o singură zi. „Ar putea reduce timpul de livrare de la săptămâni întregi (cum se întâmplă astăzi) și să ușureze încărcăturile navelor care transportă marfă. De asemenea, compania cu care Hyperloop One a încheiat parteneriatul e cea mai bună opțiune posibilă.
Compania se numește Summa Group și este, practic, un conglomerat pentru investiții și construcții care are toate mijloacele necesare pentru a transforma Hyperloopul rusesc în realitate. De exemplu, deja deține cel mai mare port rusesc, trei companii de construcții și una de logistică. În plus, deține și o uzină de gaz și petrol și are experiență în construcția conductelor de petrol. Dat fiind faptul că și Hyperloop se bazează pe o tehnologie care implică tuburi metalice care acoperă distanțe mari, expertiza în domeniu e sigur un punct forte.
Pishevar și Brogan BamBrogan au fondat compania la scurt timp după ce Musk și-a publicat planul de a construi acest sistem de transport, în 2013. Hyperloop One a anunțat și că analizează beneficiile sociale și economice ale unor eventuale rute Hyperloop, între Finlanda și Suedia. Evident, cea mai bună parte e reprezentată de reducerea considerabilă a timpului de călătorie, prețurile reduse și scăderea nivelului emisiilor de gaze.
Când a prezentat prima oară ipoteza de Hyperloop, Elon Musk a folosit-o pentru a protesta împotriva planurilor fostului guvernator al Californiei de a construi un tren. Acel tren ar fi costat 68 de miliarde de dolari, iar un bilet de la San Francisco la Los Angeles ar fi fost 100 de dolari. Potrivit părintelui Tesla, poți crea un mijloc de transport mult mai ieftin și mai rapid, folosind tehnologia potrivită.