14 apr. 2016 | 11:43

Flappy Bird a fost instalat chiar și pe o țigară electronică

ENTERTAINMENT
Flappy Bird a fost instalat chiar și pe o țigară electronică

Un utilizator YouTube a încărcat de curând un material video în care putem vedea Flappy Bird instalat pe o țigară electronică.

Deși a dispărut în urmă cu multă vreme de pe Google Play Store, Flappy Bird rămâne un joc apreciat de mulți utilizatori din toată lumea. Cea mai nouă dovadă o reprezintă realizare unui utilizator de YouTube, care a reușit să porteze jocul pe o țigară electronică. Dispozitivul folosit, după cum scriu cei de la VentureBeat, este un eVic-VTC Mini, iar portarea a fost posibilă deoarece firmware-ul poate fi actualizat.

Desigur, nu trebuie să vă așteptați la aceeași experiență de care aveați parte pe dispozitivul mobil. Ecranul este unul de mici dimensiuni, însă, din fericire jocul pare a funcționa destul de bine. Pe lângă țigările electronice, și dispozitivele purtabile puteau rula Flappy Bird la un moment dat. În urmă cu ceva vreme, Corbin Davenport a creat o aplicație ce poate fi instalată manual pe orice smartwatch compatibil. Din păcate, partea de instalare nu era foarte facilă, deoarece era nevoie și de Android Debugging Bride.

În 2014, jocul Flappy Bird era pe locul șase în topul Google al căutărilor globale, fiind urmat de Conchita Wurst, ISIS, filmul „Frozen“ și Jocurile Olimpice de iarnă de la Sochi. De ce contează că Flappy Bird era în top? Deoarece era un joc creat de un singur om, iar gameplay-ul era cât se poate de simplu: apăsai pe ecran și o pasăre se înalță pentru a evita obstacole. În ciuda simplității, a creat o reală dependență și a fost subiectul principal al acelei perioade.

Jocul a fost retras apoi din magazinele cu aplicații, dar creatorul a revenit cu altul și mai greu: Swing Copters. La un moment dat, Flappy Bird a ajuns atât de cunoscut, încât copiii și amatorii erau învățați să programeze pornind de la acesta. Alături de jocul 2048, Flappy Bird a învins pe Google jocuri în care s-au băgat milioane de dolari pentru reclamă, după cum scria TechCrunch.